کد خبر : 91589
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1395 - 20:33
دسته‌بندی نشده
-

دومین تساوی امیدهای ایران و عراق در قم

دومین تساوی امیدهای ایران و عراق در قم
دومین دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال امید زیر 20 سال ایران و عراق که عصر پنجشنبه در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد با نتیجه تساوی 1 بر 1به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در این مسابقه که از ساعت ۱۷ آغاز شد، زین العابدین برای تیم ملی عراق و توحید لطفی برای تیم ملی فوتسال ایران گلزنی کردند.
روز چهارشنبه بازی دو تیم به تساوی ۳ بر ۳ منجر شد و امروز نیز تلاش دو تیم برنده ای در برنداشت و به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند.
تیم ملی فوتسال امید عراق از سه روز پیش اردوی تدارکاتی خود را در استان قم آغاز کرد و همزمان نیز تیم ملی امید فوتسال ایران برای انجام دو دیدار دوستانه اردوی خود را در این شهر مقدس برپا کردند.
در مسابقه امروز مانند روز گذشته نیز تماشاگران عراقی به صورت یکپارچه تیم کشورشان را تشویق می کردند. تعصب وفریادهای یک دختربچه پنج ساله ایرانی در سالن مسابقه و تشویق تیم ایران در مقابل هیاهوی تماشاگران عراقی، از جلوه های ویژه این مسابقه روی سکوها بود.
علی حاتمی، رضا رحیمی، اکبر سلمانیان و رضا ملکی که همه از استان مرکزی می باشند قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا جعفری پنجشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰

تساوی با عراق دو تا؟؟ چجوری میخوان تو اسیا حرف اول بزنن

مهران جمعه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۵۶

من بازى رو از تلویزیون دیدم واقعا داوران ما غریبه پسند هستند باید هم مربى و هم بازیکنان حریف رو اخراج میکرد براى همین هست داوران ما در آسیا رشدنمیکنند بچه هاى امید خوب بازى کردند خدایى

محمدح جمعه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲

باز هم بچه های قم که تونستند عراق را با چهار گل شکست بدهند اونم با چهار گل توسط ناصر اطمینان. اقای ناظم الاشریعه براستی جای ناصر اطمینان در تیم ملی خالیه