کد خبر : 91667
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1395 - 15:42
-

حذف بارسلونا و صعود مورسیا در شب نخست کوپا اسپانیا

حذف بارسلونا و صعود مورسیا در شب نخست کوپا اسپانیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بیست‌وهشتمین دوره مسابقات کوپا اسپانیا از شب گذشته به میزبانی سالن کیخوته شهر سیوداد رئال آغاز شد. در این دور از بازی‌های تیم‌های بارسلونا، اینترموویستار، ال‌پوزومورسیا، پالما، خائن، کت‌گاز انرژیا سانتا کلما، پنیسکولا و مگنا به عنوان تیم‌های اول تا هشتم نیم فصل نخست لالیگا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. در شب نخست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بیست‌وهشتمین دوره مسابقات کوپا اسپانیا از شب گذشته به میزبانی سالن کیخوته شهر سیوداد رئال آغاز شد. در این دور از بازی‌های تیم‌های بارسلونا، اینترموویستار، ال‌پوزومورسیا، پالما، خائن، کت‌گاز انرژیا سانتا کلما، پنیسکولا و مگنا به عنوان تیم‌های اول تا هشتم نیم فصل نخست لالیگا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در شب نخست این دیدارها ابتدا تیم‌های پالما و ال‌پوزومورسیا به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان دودا موفق شدند رقیب قدرتمند خود را ۴ بر یک شکست دهند و به دور نیمه‌نهایی صعود کنند. پیتو (۲ گل)، مارینویچ و فده گل‌زنان ال‌پوزومورسیا در این دیدار بودند. تک گل پالما نیز توسط الوی روخاس به ثمر رسید. پیتو با دو گل و یک پاس گل چهره ویژه این مسابقه بود. همچنین فابیو دروازه‌بان تیم فوتسال ال‌پوزومورسیا با مصدویت در طول مسابقه از زمین بازی خارج شد و جای خود را فده داد. فده نیز در حالی که تیم پالما در موقعیت پاورپلی بود توانست یک گل برای تیمش به ثمر برساند.

در دیدار دوم شب گذشته، نخستین شگفتی بازی‌ها رقم خورد و تیم فوتسال مگنا توانست در ضربات پنالتی بارسلونا را از دور مسابقات حذف کند. بارسلونا از سال ۲۰۰۹ تاکنون همواره در مرحله نیمه‌نهایی حاضر بوده است. دیدار دو تیم در وقت‌های عادی مسابقه با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید.  رافا پرز و فرائو برای بارسلونا و آرکا و دنی سالادیس نیز برای مگنا در طول مسابقه گل‌زنی کردند. در ضربات پنالتی خوزلیتو و آرکا برای مگنا گل‌زنی کردند. برای بارسلونا نیز فرائو ضربه خود را به گل تبدیل کرد و ضربات دیگو و مارک تولرا توسط اسیر دروازه‌بان مگنا دفع شد. سال گذشته (۲۰۱۶) نیز این دو تیم در مرحله نخست با یکدیگر روبرو شدند و بارسلونا توانسته بود ۵ بر ۲ مگنا را شکست دهد. بارسلونا در حالی این دیدار را واگذار کرد که سرخیو لوزانو، باتریا، آیکاردو و روملو را به علت مصدومیت در اختیاز نداشت و مجبور به استفاده از بازیکنان تیم دوم خود (صدرنشین فعلی لیگ دسته یک) و جذب رافا لوپز از کت‌گاز انرژیا سانتا کلما شده بود. همچنین در طول مسابقه اسوری کاپیتان مگنا مصدوم شد و نتوانست در ادامه برای تیمش بازی کند.

بدین ترتیب تیم‌های ال‌پوزومورسیا و مگنا در نیمه‌نهایی باید به مصاف هم بروند.

در دیگر دیدارهای مرحله نخست امشب ابتدا تیم‌های پنیسکولا و خائن به مصاف هم می‌روند و در بازی دوم اینترموویستار با کت‌گاز انرژیا سانتا کلما رقابت خواهد کرد.

 

نتایج روز نخست (۹ مارس / ۱۹ اسفند):

* پالما یک – ال‌پوزومورسیا ۴

* بارسلونا ۲ (۱) – مگنا ۲ (۲)

 

برنامه ادامه مسابقات:

روز دوم (۱۰ مارس / ۲۰ اسفند):

* پنیسکولا – خائن

* اینترموویستار – کت‌گاز انرژیا سانتا کلما

نیمه‌نهایی (۱۱ مارس / ۲۱ اسفند)

* ال‌پوزومورسیا – مگنا

* برنده دیدار پنیسکولا/خائن – برنده دیدار اینترموویستار/کت‌گاز انرژیا سانتا کلما

فینال (۱۲ مارس / ۲۲ اسفند)

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.