کد خبر : 91662
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1395 - 13:55
-

مدیرعامل مس،سوفاووت را بدرقه کرد

مدیرعامل مس،سوفاووت را بدرقه کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تایلندی مس سونگون ورزقان،سوفاووت توینکلانگ که بازی های قابل قبولی را در هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال از خود به نمایش گذاشته است، دیروز ایران را به مقصد بانکوک ترک کرد. مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان برای دیدار با این بازیکن به محل اقامت وی در تهران رفت و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن تایلندی مس سونگون ورزقان،سوفاووت توینکلانگ که بازی های قابل قبولی را در هفته های پایانی لیگ برتر فوتسال از خود به نمایش گذاشته است، دیروز ایران را به مقصد بانکوک ترک کرد. مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان برای دیدار با این بازیکن به محل اقامت وی در تهران رفت و با هدایایی وی را بدرقه کرد.

سوفاووت توینکلانگ بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۱۳ است که بهترین گل منتخب جام جهانی کلمبیا ۲۰۱۶ را به ثمر رسانده و پس از جام جهانی فوتسال به ترکیب مس سونگون ورزقان اضافه شده بود.

محمدرضا کافی با اشاره به اینکه سوفاووت یکی از بازیکنان با اخلاق و موثر در تیم مس سونگون در نیم فصل دوم رقابت های فوتسال بود ، گفت: به رسم مهمان نوازی بر خود وظیفه می دانستم که وی را بدرقه کنم. برای این بازیکن و تمامی بازیکنان مس سونگون ورزقان که زحمات فراوانی را متحمل شدند و تا آخرین روز لیگ برای کسب عنوان قهرمانی با شرافت جنگیدند، آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.

وی در ادامه  افزود: قهرمانی لیگ برتر فوتسال را به گیتی گسند اصفهان و نایب قهرمانی لیگ را نیز به دبیری تبریز تبریک می گویم. لیگ برتر فوتسال کشور، امسال از کیفیت فنی بالایی برخوردار بود و همه تیم ها با تمام وجود بازی می کردند. معتقدم که عملکرد خوبی در لیگ امسال داشتیم و امیدوارم فصل آینده نیز بتوانیم نماینده شایسته ای برای شهرستان ورزقان و صنعت مس ایران در لیگ برتر فوتسال باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.