کد خبر : 91871
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 12:05
-

تاج: دبیری قهرمان واقعی است!/ فوتسال هم آدیداس می پوشد/ میزبانی جام جهانی را باید به ما بدهند

تاج: دبیری قهرمان واقعی است!/ فوتسال هم آدیداس می پوشد/ میزبانی جام جهانی را باید به ما بدهند
رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در جشن 18 سالگی باشگاه دبیری صحبت های جالبی درباره فوتسال، قهرمان لیگ، تیم ملی، کفاشیان و میزبانی جام جهانی مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی تاج شامگاه جمعه در نشست خبری پایان فصل باشگاه دبیری که به مناسبت نائب قهرمانی و ۱۸ سالگی باشگاه در سالن صدرای تبریز برگزار شد اظهار کرد: من با دیدن تلاش‌های باشگاه دبیری به وجد آمدم. به آقای دبیری هم گفتم که قدر خودتان را بدانید، محبت مردم به شما خیلی با ارزش است. از باشگاه دبیری تشکر می‌کنم که ورزش فوتسال را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کردند اما از مالک این باشگاه و مسئولان ورزش استان آذربایجان شرقی نیز می‌خواهم در فوتبال ساحلی که ورزشی کم‌هزینه و پر سود است سرمایه‌گذاری کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین در مورد گلایه دبیری در مورد ناحق شدن حقشان در دیدار با ساری گفت: به نظر من قهرمان واقعی دبیری است. دبیری که توانسته مردم تبریز را در یکجا جمع کند و شور و نشاط بین مردم ایجاد کند، قهرمان قهرمانان است. امیدوارم تبریز با امکانات و پتانسیلی که دارد در فوتبال و فوتسال تبدیل به قطب شود.

وی همچنین در خصوص صحبت‌هایی مبنی بر اضافه شدن شهرام دبیری به مجمع فوتسال گفت: فدراسیون فوتبال دو طرح در مجمع فوتسال دارد و من هم چندین بار از  دبیری خواهش کردم که وارد مجمع فوتسال شود. امیدواریم این پیشنهاد را قبول کند.

تاج همچنین در گفت و گویی با ایسنا از توافق با آدیداس خبر داد و افزود: آدیداس قطعی و تمام شده است و تیم‌های ملی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان، فوتسال، فوتبال ساحلی در بخش‌های مردان و زنان از لباس‌های آدیداس استفاده می‌کنند. این قرارداد هم پنج ساله است. توافق با آدیداس در آستانه اجرایی شدن است و در انتظار تصویب هیات رییسه فدراسیون فوتبال است. تقریبا هم رایگان است. نه یک میلیون دلار می‌دهیم و نه یک میلیون دلار می‌گیریم. به نظرم کار بسیار خوبی بود که از سوی فدراسیون فوتبال انجام شد. بعد از این همه سال که ما یک بار آدیداس پوشیده بودیم بار دیگر این موضوع عملی می‌شود.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: ما به دنبال پیشرفت فوتسال هستیم و در کمپ تیم‌های ملی هم در حال ساختن یک ساختمان برای این رشته هستیم که آکادمی فوتسال می‌شود. ما همه فرم‌های مربوط به میزبانی جام جهانی را ارسال کرده‌ایم. در دفعات قبل اصلا نمی‌توانستیم فرم‌ها را کامل کنیم. وزارت خارجه و وزارتخانه‌های دیگر فرم‌ها را امضا نمی‌کردند. ما از آن‌ها امضا گرفته‌ایم و بعد درخواست میزبانی داده‌ایم. فکر می‌کنم باید میزبانی را به ما بدهند.

وی در پاسخ به این پرسش که علی کفاشیان تا چه زمانی در سمت ریاست کمیته فوتسال حضور دارد؟ گفت: کفاشیان فعلا با ما است تا یک مدیر لایق برای این کمیته انتخاب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق.گیتی یکشنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰:۳۸

آقای تاج قهرمان واقعی تیم شهرت گیتی پسنده نه دبیری انگار شما رفتی تبریز روت اثر گذاشته