کد خبر : 91875
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 12:31
-

شمسایی:با اصل بازیکن – مربی در فوتسال مخالفم/ لک در گیتی پسند تنها بود

شمسایی:با اصل بازیکن – مربی در فوتسال مخالفم/ لک در گیتی پسند تنها بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره ارزیابی اش از لیگ برتر فوتسال و قهرمانی گیتی پسند در این مسابقات، گفت: لیگ هر سال سخت تر می شود و یکسری بازیکن جوان اضافه می شوند که مسابقات را پویاتر می کند. امسال مسابقات در شرایطی به پایان رسید که گیتی پسند با یک اختلاف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره ارزیابی اش از لیگ برتر فوتسال و قهرمانی گیتی پسند در این مسابقات، گفت: لیگ هر سال سخت تر می شود و یکسری بازیکن جوان اضافه می شوند که مسابقات را پویاتر می کند. امسال مسابقات در شرایطی به پایان رسید که گیتی پسند با یک اختلاف امتیاز قهرمان شد.

وی با بیان اینکه گیتی پسند می توانست زودتر از اینها قهرمان شود، گفت: افت گیتی پسند چند عامل داشت و باعث شد کار به هفته آخر بکشد. این تیم بازیکنان ملی پوش زیادی داشت که خسته بودند. علاوه بر این در هفته های پایانی، افشین کاظمی و مهدی جاوید هم به خاطر مشکلاتی از این تیم کنار گذاشته شدند که این مورد تاثیرگذار بود. ضمن اینکه در هفته های پایانی استرس زیادی بر تیم ها حاکم می شود. من طی دو، سه سال گذشته این شرایط را تجربه کرده بودم. استرس فراوانی حتی در تیم های بزرگ حاکم است به صورتی که حتی دست و پای بازیکنان ملی پوش ما در بازی آخر مقابل فردوسی که منجر به قهرمانی مان شد، می لرزید.

مربی پیشین تاسیسات افزود: این در شرایطی بود که ما یک گروه کامل بودیم و این فشار را تحمل می کردیم. به نظرم رضا لک سرمربی گیتی پسند امسال تنها بود و او نیاز به مشاوری قوی داشت تا هم تیم را آرام کند و هم سرمربی گیتی پسند را. اگر این تیم در چند هفته آخر افت کرد به این خاطر بود که آرامش نداشت.

شمسایی که اواسط این فصل از کادر فنی تاسیسات به خاطر اختلاف نظر با وحید شمسایی سرمربی تیم کنار رفت، درباره علت ناکامی برادرش در لیگ امسال گفت: ابتدای فصل چند بازیکن اصلی خود از جمله محمد کشاورز، علی اصغر حسن زاده، حمید احمدی و قدرت بهادری را از دست دادیم که هرکدام تاثیرگذار بودند. من زمانی با باشگاه قرارداد بستم که این بازیکنان رفته بودند. شاید اگر کادر فنی و مدیریت محکمتر می ایستادند، می توانستند بعضی از این بازیکنان را حفظ کنند.

وی ادامه داد: البته بازیکنان جدیدی هم که به تیم اضافه شدند، هر کدام در تیم خود تاثیرگذار بودند مثل علیرضا وفایی که استثنایی بود؛ محمد شجری و حسین طیبی. البته ما نتوانستیم طیبی را با تیم هماهنگ کنیم و وفایی هم به جز چند بازی آخر، وفایی همیشگی نبود.

مربی پیشین تاسیسات در پاسخ به این سئوال که سهم اختلافات در کادر فنی این تیم در نتایج این تیم چقدر بوده است؟ گفت: اعتقاد دارم وحید (شمسایی) زحمت زیادی در تاسیسات کشید و سه قهرمانی با این تیم به دست آورد. قرار نیست همیشه اینطور باشد که یک نفر قهرمان شود. به شخصه با اصل بازیکن – مربی موافق نیستم. نه تنها بنده، که خیلی دیگر از کارشناسان فوتسال با این اصل مخالفند. درست است وحید شمسایی با این کار چند قهرمانی به دست آورد و حتی جواد اصغری مقدم هم توانست به موفقیت برسد. با این حال اگر وحید امسال فقط روی نیمکت می نشست و مربی می بود، می توانست بهتر نتیجه بگیرد.

شمسایی خاطرنشان کرد: به خاطر همین مسائل در یک خانواده اختلاف نظر وجود دارد. وقتی من و وحید به نتیجه نرسیدیم، احساس کردم باید از تیم بروم. الان هم ارتباط خوبی با وحید دارم و مشکلی نیست.

این کارشناس فوتسال در پایان با اشاره به تعطیلات مسابقات لیگ برتر گفت: فوتسال حالا به یک خواب عمیق می رود و مشخص نیست کی بیدار می شود. تا تیم ها بخواهند از خواب بیدار شوند زمان می برد. فکر می کنم فقط تیم گیتی پسند است که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا زودتر از سایرین از خواب بیدار شود و کارش را شروع کند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.