کد خبر : 91994
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 19:34
-

صعود اینترموویستار و خائن به دور بعد کوپا اسپانیا

صعود اینترموویستار و خائن به دور بعد کوپا اسپانیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های فوتسال اینترموویستارو خائن با برتری مقابل حریفان خود به دور بعدی کوپا اسپانیا ۲۰۱۷ صعود کردند. در دیداری های شب گذشته ابتدا خائن ۳ بر ۲ پنیسکولا را مغلوب کرد. در این دیدار سولانو (۲ گل) و خاوی آلونسو برای خائن و استبان و تری برای پنیسکولا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم های فوتسال اینترموویستارو خائن با برتری مقابل حریفان خود به دور بعدی کوپا اسپانیا ۲۰۱۷ صعود کردند. در دیداری های شب گذشته ابتدا خائن ۳ بر ۲ پنیسکولا را مغلوب کرد. در این دیدار سولانو (۲ گل) و خاوی آلونسو برای خائن و استبان و تری برای پنیسکولا گلزنی کردند.

در دیگر دیدار شب گذشته اینترموویستار موفق شد ۶ بر ۵ کت گاز انرژیا سانتاکلما را از پیش رو بردارد و حریف خائن در مرحله نیمه‌نهایی شود. ریکاردینیو (۳ گل)، جادیا، تافی و رافائل گلزنان تیم مادریدی در این دیدار بودند. گل های کت گاز نیز توسط سرجیو، خاوی رودریگز، ریکاردینیو (گل بخودی)، رسچیا و دنی سالگادو به ثمر رسید.

بدین ترتیب با پایان یافتن مرحله نخست، امشب در مرحله نیمه‌نهایی ابتدا تیم های الپوزومورسیا و مگنا به مصاف هم میروند و در بازی دوم تیم های اینترموویستار و خائن با هم رقابت خواهند کرد.

 

نتایج روز دوم (۱۰ مارس / ۲۰ اسفند):

* پنیسکولا ۲ – خائن ۳

* اینترموویستار ۶ – کت‌گاز انرژیا سانتا کلما ۵

برنامه ادامه بازی ها:

نیمه‌نهایی (۱۱ مارس / ۲۱ اسفند)

* ال‌پوزومورسیا – مگنا

* خائن – برنده دیدار اینترموویستار

فینال (۱۲ مارس / ۲۲ اسفند)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.