کد خبر : 91823
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 10:01
-

صمیمی: از لیگ‌های معتبر پیشنهاد بیاید، می‌روم/چند باخت بد باعث شد قهرمان نشویم/ هنوز صحبتی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام

صمیمی: از لیگ‌های معتبر پیشنهاد بیاید، می‌روم/چند باخت بد باعث شد قهرمان نشویم/ هنوز صحبتی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص سومی تیم مس سونگون در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: جا دارد ابتدا از مدیریت، بازیکنان و هواداران تشکر کنم که در کنار آنها فصل بدون حاشیه‌ای را پشت‌ سر گذاشتیم. امسال لیگ خوبی داشتیم و قهرمان هم تا روز آخر مشخص نبود. چهار تیم بالای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص سومی تیم مس سونگون در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: جا دارد ابتدا از مدیریت، بازیکنان و هواداران تشکر کنم که در کنار آنها فصل بدون حاشیه‌ای را پشت‌ سر گذاشتیم. امسال لیگ خوبی داشتیم و قهرمان هم تا روز آخر مشخص نبود. چهار تیم بالای جدول در روز آخر با استرس بازی می‌کردند و در سه شهر احتمال قهرمانی وجود داشت.

وی در ادامه افزود:‌ در این فصل چند بازی را بد باختیم و همین باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم. تمام تلاش‌مان را کردیم و کمترین باخت و کمترین گل خورده را هم داشتیم، اما قهرمان نشدیم. امیدوارم اگر فصل آینده در خدمت مس بودم بتوانیم بعد از دو سال ناکامی به قهرمانی برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون در مورد اینکه آیا فصل آینده نیز در تیم مس حضور خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: قرارداد من با باشگاه مس یک ساله بود و هنوز صحبتی برای تمدید قراداد نداشته‌ایم. بعد از تعطیلات نوروز با باشگاه صحبت خواهم کرد. مس تیم من است و دو سال برای این تیم زحمت کشیده‌ام. اول باید ببینیم کادرفنی تیم خواهد ماند یا خیر تا بعد تصمیم بگیریم.

صمیمی در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهادی از تیم‌های خارجی دارد یا خیر، گفت: فعلاً پیشنهادی ندارم. اکنون لیگ‌های اروپایی در میانه فصل هستند، ضمن اینکه ما سال آینده جام ملت‌های آسیا و چند تورنمنت سنگین دیگر را پیش رو داریم و اگر پیشنهادی هم باشد خودم دوست دارم در ایران بازی کنم. ما خودمان لیگ بسیار خوبی داریم، اما اگر پیشنهاد خارجی از لیگ‌های خیلی خوب مانند اسپانیا، برزیل و روسیه برسد، شاید از ایران بروم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵

به به اقاى سخنگو نطق فرمودند……تا قبل أزین که ادعا قهرمانى داشتى خخخخخخخخخخخ فقط سپهر دست طلایى……….قهرمانى با کلین شیت چه حالى میده