کد خبر : 91920
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 15:42
-

عراقی زاده:این فصل دنبال رکورد نبودیم/ بودجه ما از دو باشگاه از پنج تیمی که در کورس بودند کمتر بود/ تیمی منسجم راهی جام باشگاه های آسیا می کنیم

عراقی زاده:این فصل دنبال رکورد نبودیم/ بودجه ما از دو باشگاه از پنج تیمی که در کورس بودند کمتر بود/ تیمی منسجم راهی جام باشگاه های آسیا می کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه درخصوص قهرمانی این تیم و اتفاقات رخ داده صحبتهای مفصلی کرد. عراقی زاده در خصوص قهرمانی تیم و عوامل موثر و دخیل در آن گفت: قبل از هرچیز من این قهرمانی را تقدیم میکنم به روح پرفتوح شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدحسین عراقی زاده قائم مقام باشگاه درخصوص قهرمانی این تیم و اتفاقات رخ داده صحبتهای مفصلی کرد.
عراقی زاده در خصوص قهرمانی تیم و عوامل موثر و دخیل در آن گفت: قبل از هرچیز من این قهرمانی را تقدیم میکنم به روح پرفتوح شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم همچنین کارگران زحمتکش گروه صنایع گیتی پسند ، هواداران و مردم خونگرم اصفهان و همکاران دلسوزم در کادر اداری باشگاه ، مدیران استان ، اصحاب رسانه و همه کسانی که یار و یاور ما بودند در ادامه این قهرمانی حاصل تلاش و برنامه ریزی صحیح یک تیم حدود ۵۰ نفره بود که به ثمر نشست.
قائم مقام گیتی پسند همچنین گفت: تیم های دبیری ، مس و حفاری و تاسیسات نیز پتانسیل قهرمانی داشتند که این نشان از سطح بالای لیگ ایران دارد .
وی گفت: یک خسته نباشید نیز به اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ ، کمیته فوتسال ، و کمیته داوران و همه پیشکسوتان فوتسال می گویم که در این لیگ طاقت فرسا همه همت کردند تا لیگ بدون حرف و حدیث قهرمان خود را بشناسد.
وی درخصوص رکوردهای امسال گیتی پسند در لیگ گفت: ما و بازیکنانمان دنبال رکورد نبودیم ، حالا مثلا گلر ما ۱۰ بار هم کلین شیت میکرد و یا خط دفاع ما بهترین می شد به این عناوین قهرمانی را نمیدهند ما دنبال کار تیمی بودیم نه به دنبال بهترین خطوط دفاع یا حمله و ما همه بازیکنان و کادرمان را بهترین ایران و حتی جهان می دانیم.
قائم مقام گیتی پسند درخصوص بودجه سال ۹۵ خود گفت: بودجه ما از دو باشگاه از پنج تیمی که در کورس بودند کمتر بوده ولی مدل قرارداد ما برای بازیکنانمان به شرط قهرمانی بوده است.
عراقی زاده پیرامون برنامه های آتی باشگاه گفت: ما قهرمان ایران و نماینده کشور در آسیائیم و باتوجه به اینکه بعنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا با یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی هستیم و در سال بعد با توجه به اینکه نماینده ایران در دوره قبل به مرحله چهار تیم نرسید لذا کار سختی داریم و باید انشاالله جام قهرمانی را به ایران بازگردانیم بر همین اساس ما ابتدا بودجه سال آینده را به هیات مدیره پیشنهاد می دهیم و بعد از تصویب با سرمربی مدنظر خودمان مذاکره خواهیم کردو انشاالله تیمی منسجم راهی جام باشگاه های آسیا می کنیم.
قائم مقام گیتی پسند همچنین درمورد اتفاقات هفته ماقبل پایانی لیگ گفت: زمانی که تیم یاسین پیشرو در هفته بیست و پنجم در مقابل شهرداری ساوه حاضر به بازی نشد ما همه تلاشمان را کردیم تا این تیم در هفته آخر در اصفهان حاضر شود و من از اعضاء هیات رئیسه و مدیرعامل یاسین پیشرو تشکر میکنم که جای هیچگونه حرف و حدیثی به جا نگذاشتند و قهرمانی در زمین بازی رقم خورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

۱ لطفا بفرمایید این بودجه کم تیم شما چقدر بوده؟
۲ لطفا بفرمایید مبلغ قرارداد هر بازیکن چقدر بوده تا مشخص شود با توجه به عملکرد و تایم بازی هر شخص و مقایسه عملکرد با نفرات مشابه در تیمهای دیگر پرداختها چگونه بوده؟
۳ لطفا بفرمایید چرا بدهیهای قبلی چرا تسویه نمیشود؟
۴ لطفا بفرمایید وظیفه و مبلغ قرارداد هر یک از اعضای کادر فنی چه بوده و اصولا بعضی بر چه اساسی حضور داشته اند تا با توجه به عملکردشان سنجیده شوند
۵ لطفا بفرمایید تشکر از تیم قم که با شش بازیکن به مسابقه آمدند و عملا توان رقابت پایاپای تا پایان مسابقه وجود نداشت چگونه حرف و حدیثها را از بین میبرد؟
ووووو

نام ... یکشنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

یعنی میخواین با لک ادامه بدین ؟