کد خبر : 91821
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 9:56
-

نظری: پدرم گفت پنجم شدنت را ندیده بودیم که دیدیم!/ گیتی‌پسند باید قهرمان می‌شد

نظری: پدرم گفت پنجم شدنت را ندیده بودیم که دیدیم!/ گیتی‌پسند باید قهرمان می‌شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص پایان لیگ برتر ۹۵ با قهرمانی گیتی پسند اظهار داشت: ۵ تیم که تأسیسات دریایی هم جزو آنها بود، برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگیدند و در کل یک لیگ قوی را شاهد بودیم . وی ادامه داد: تیم ما مثل یک قهرمان بازی نکرد که قطعاً

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نظری در خصوص پایان لیگ برتر ۹۵ با قهرمانی گیتی پسند اظهار داشت: ۵ تیم که تأسیسات دریایی هم جزو آنها بود، برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگیدند و در کل یک لیگ قوی را شاهد بودیم .
وی ادامه داد: تیم ما مثل یک قهرمان بازی نکرد که قطعاً ضعف از سمت بازیکنان بوده است. باید از مدیران و هواداران تیم عذرخواهی کنیم و نوید یک تیم قدرتمند در سال آینده را بدهیم.
دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد عدم حضور تیمش در جمع تیم‌های مدعی قهرمانی خاطرنشان کرد: من، وحید شمسایی و مجید رئیسی همیشه در هر تیمی که بازی می‌کردیم، در کورس قهرمانی بودیم ولی در سال جاری اینطور شد.
نظری ادامه داد: حتی وقتی پدرم از من پرسید چندم شدید و من گفتم پنجم، با کنایه به من گفت «پنجم شدنت را ندیده بودیم که دیدیم!» و این برای من بد است.
وی در مورد عدم حضورش در چند بازی اخیر تیمش تصریح کرد: در چند بازی اخیر که از ناحیه مچ پا مصدوم شدم، وحید سیفان جای من را در دروازه گرفت و خیلی خوب دروازه‌بانی کرد.
دروازه‌بان تیم فوتسال تأسیسات دریایی در رابطه با آینده خاطرنشان کرد: هنوز هیچ چیزی برای آینده معلوم نیست. خدا را شکر مسئولان باشگاه تأسیسات دریایی شایعه عدم تیم‌داری در فصل آینده را تکذیب کردند. این را می‌دانم که تأسیسات دریایی سال بعد برای قهرمانی بسته می‌شود.
نظری در پایان، در مورد قهرمانی گیتی‌پسند گفت: قهرمانی حق گیتی‌پسند بود. این تیم ۲۵، ۲۶ هفته در صدر جدول قرار داشت. گیتی‌پسند از بازیکنان و کادر فنی خوبی بهره می‌برد و باید قهرمان می‌شد.
منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.