کد خبر : 92018
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1395 - 11:24
-

صانعی:روی دو، سه بازیکن شک داریم/ مشکل خروجی بازیکنان تیم فوتسال امید برطرف شد

صانعی:روی دو، سه بازیکن شک داریم/ مشکل خروجی بازیکنان تیم فوتسال امید برطرف شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره شرایط تیم فوتسال امید ایران گفت: در اردوی پیش از عید که سه، چهار روز است ۱۰ جلسه تمرین بدنسازی خواهیم داشت و «الینی سیلوا» مربی برزیلی بدنساز تیم ملی، کارش را آغاز می کند. بعد از اتمام این دوره کوتاه مدت اما پرفشار بدنسازی، اردوی بعدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی صانعی درباره شرایط تیم فوتسال امید ایران گفت: در اردوی پیش از عید که سه، چهار روز است ۱۰ جلسه تمرین بدنسازی خواهیم داشت و «الینی سیلوا» مربی برزیلی بدنساز تیم ملی، کارش را آغاز می کند. بعد از اتمام این دوره کوتاه مدت اما پرفشار بدنسازی، اردوی بعدی خود را در فروردین ماه برگزار می کنیم.

وی افزود: خوشبختانه مشکل خروجی بازیکنان تیم امید حل شده است و در صورتی که ویزای سفر به فرانسه صادر شود، برای بازی با تیم زیر ۲۱ سال فرانسه به این کشور سفر خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتسال امید با بیان اینکه ۹۰ درصد ترکیب تیمش را شناخته و روی دو، سه بازیکن برای انتخاب نهایی شک دارد، گفت: بازی با تیم های اروپایی از جمله تیم زیر ۲۱ سال فرانسه به ما کمک می کند که بیشتر ضعفهایمان را بشناسیم. از آنجا که بازیکنان ما زیر ۲۰ سال هستند، تفاوت سنی با بازیکنان فرانسه کمک می کند فشار بیشتری به تیم بیاید و ضعفهایمان بیشتر خودش را نشان بدهد.

صانعی تصریح کرد: بازی با تیم های آسیایی مثل عراق که عقب بازی می کنند، نمی تواند به صورت کامل ضعف ما را نشان بدهد. البته عراق درخواست داشته تا دو بازی تدارکاتی هم در خاک این کشور داشته باشیم. اگر بتوانیم بعد از بازی با فرانسه و قبل از سفر به ازبکستان دوباره برای بازیکنان امید خروجی بگیریم، سفر به عراق هم می تواند برای تیم امید مفید باشد.

سرمربی تیم فوتسال امید در پایان در خصوص اینکه تیمش در هیاهوی لیگ بی سر و صدا تمرین کرده است و آماده مسابقات آسیایی می شود، گفت: بازیکنان تیم ما جوان هستند و هرچه از هیاهو دورتر باشند، بهتر است. ما نیاز به آرامش داریم و باید در این فضا کار را جلو ببریم تا موفق باشیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.