کد خبر : 92007
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1395 - 10:22
-

ناظم الشریعه: نتیجه در بازیهای تدارکاتی اهمیت ندارد

ناظم الشریعه: نتیجه در بازیهای تدارکاتی اهمیت ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره اولین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران برابر عراق گفت: با توجه اینکه تیمی جوان را در اختیار داریم،قصدمان هماهنگ شدن و کسب تجربه است. وی گفت: در مجموع بازی در اختیار ما بود و علیرغم اینکه ابتدا یک گل دریافت کرده و عقب افتادیم، اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره اولین بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران برابر عراق گفت: با توجه اینکه تیمی جوان را در اختیار داریم،قصدمان هماهنگ شدن و کسب تجربه است.
وی گفت: در مجموع بازی در اختیار ما بود و علیرغم اینکه ابتدا یک گل دریافت کرده و عقب افتادیم، اما بازیکنان با جوان و با انگیزه نتیجه بازی را به تساوی کشانده و سپس در ۳ دقیقه پایانی مسابقه با روی آوردن به سیستم پاور پلی پیروز شدیم. در واقع هر دو گلی که دریافت کردیم، روی ضد حمله دریافت کردیم
سرمربی تیم ملی ضمن تشکر از تماشاگران و مسئولین هیات فوتبال استان فارس و مسئولین دانشگاه آزاد صدرا شیراز، در ادامه افزود: استقبال تماشاگران شیرازی شور و شوق عجیبی به سالن مسابقه بخشیده بود و بازیکنان با انگیزه و تمام وجود مقابل عراق به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری بازی دوستانه همانطور که گفتم، کسب تجربه و هماهنگ شدن ملی پوشان با یکدیگر است. بازیکنان خسته از بازیهای لیگ هستند و نیاز به هماهنگی بیشتری دارند. بر همین اساس بازی با تیم عراق که تیم بسیارخوبی است و  سال گذشته در جام باشگاههای آسیا نایب قهرمان شده و درگیرانه بازی می کنند، به کادر فنی و بازیکنان کمک بالایی می کند.
سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره دومین بازی دوستانه که عصر امروز از ساعت ۱۶:۰۰ آغاز می شود، گفت: امروز سعی بر این داریم تا بازیکنان دیگری را به میدان فرستاده و آنها را محک بزنیم. نتیجه گرایی برای ما اهمیت ندارد و درحال حاضر مهم این است که بازیکنان با سبک و شیوه بازی کردن تیم ملی آشنا شوند و در میادین اصلی عملکرد قابل قبولی داشته باشند.
منبع:سایت فدراسیون فوتبال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا حعفری یکشنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

اگه نایب قهرمان شدن به لطف دو بازیکن ایرانی خوشون بود . شما حالا به این توجیح متوصل نشو . بارها گفتی. قبلنا تا با ایران بازی میکردن دستوپاشونو گم میکردن و حالا با این نتایج ضعیف شیر میشن چند مدت دیگه یا باید مساوی بگیریم یا سعی کنیم نباخیم بهشون .