کد خبر : 92110
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 - 10:27
دسته‌بندی نشده
-

وقتی بازیکن دوپینگش را اعلام می‌کند، فدراسیون تکذیب!

وقتی بازیکن دوپینگش را اعلام می‌کند، فدراسیون تکذیب!
فدراسیون پزشکی ورزشی درحالی محرومیت یکی از ملی پوشان فوتسال به دلیل استفاده از مواد نیروزا را تکذیب کرده که خود بازیکن این موضوع را تایید می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فدراسیون پزشکی ورزشی درحالی محرومیت یکی از ملی پوشان فوتسال به دلیل دوپینگی بودن را رد کرده که خود بازیکن در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تایید کرده و از درخواست استیناف از رای محرومیت اولیه ناشی از این موضوع خبر داده است.فدراسیون پزشکی ورزشی ۲۴ ساعت پس از انتشار خبر محرومیت افشین کاظمی بازیکن فوتسال در نتیجه استفاده از مواد نیروزا به نقل از خود این بازیکن، در بیانیه‌ای شتابزده اعلام کرده است: “چنین خبری به هیچ  وجه صحت ندارد، چرا که شورای صدور رای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ(نادو) هنوز در این خصوص جلسه‌ای تشکیل نداده است، در نتیجه این خبر از اساس کذب بوده و مورد تایید نادو و فدراسیون پزشکی ورزشی نیست”.

در ادامه این بیانیه آمده است:” فدراسیون پزشکی ورزشی همواره رسانه ها را از هرگونه گمانه زنی و شتاب زدگی پیرامون اخبار دوپینگ برحذر داشته است و بار دیگر از عزیزان همکار در رسانه های مختلف انتظار دارد، اخبار این حوزه را صرفا از طریق پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران دنبال نمایند چرا که اخبار قطعی و رسمی مربوط به دوپینگ از این طریق اعلان عمومی می شود” .

این بیانیه در حالی صادر شده که این بازیکن به ایسنا گفته حکم اولیه صادر شده و او دو سال محروم شده اما اعتراض خود را به این حکم ابلاغ کرده و هم‌چنان منتظر اعلام حکم نهایی بعد از تعطیلات نوروز است.

افشین کاظمی بازیکن محروم شده گفته است: “نسبت به این حکم حق اعتراض دارم و امیدوارم که کمیته‌ استیناف در جلسه‌ای که بعد از تعطیلات تشکیل خواهد داد به این موضوع رسیدگی کند. به دنبال این هستم تا با دفاعی که از خودم می‌کنم محرومیتم را به شش ماه برسانم تا بتوانم در فصل آینده نیز به میدان بروم، اما تا همین جا هم خوشحال هستم که اثبات شده ماده ای که وارد بدنم شده است نیروزا نبوده و زحماتم زیر سوال نرفته است”.

حال مشخص نیست چگونه فدراسیون پزشکی ورزشی مدعی نادرست بودن چنین موضوعی شده است، در حالی که هیچ عقل سلیمی حاضر به اعلام و منتسب کردن موضوعی مثل دوپینگ به خود نیست اما این بازیکن شخصا با تایید این مهم از مثبت شدن تست و محرومیت و اعتراض به آن خبر داده که اکنون فدراسیون اصل موضوع را تکذیب می‌کند، تکذیبی که بزودی با اعلام رای نهایی، درست بودن موضوع محرز خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.