کد خبر : 92201
تاریخ انتشار : جمعه 27 اسفند 1395 - 13:36
-

لک: جاوید از کار گروهی خارج شده بود/ مدیریت خوابگاه وظیفه من نبود/ صحبت های او بی انصافی است/ بازیکنان با یکدیگر اختلاف قدیمی داشتند!

لک: جاوید از کار گروهی خارج شده بود/ مدیریت خوابگاه وظیفه من نبود/ صحبت های او بی انصافی است/ بازیکنان با یکدیگر اختلاف قدیمی داشتند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک در واکنش به افشاگری‌های مهدی جاوید، بازیکن تیم گیتی‌پسند اصفهان درباره حواشی این تیم در فصلی که گذشت، اظهار کرد: هیچ گاه نگفته‌ام که جاوید مشکل اخلاقی دارد و ما او را کنترل کرده‌ایم. به‌ هر حال یک‌سری مسائل درون تیمی وجود داشته و هیچ گاه هم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا لک در واکنش به افشاگری‌های مهدی جاوید، بازیکن تیم گیتی‌پسند اصفهان درباره حواشی این تیم در فصلی که گذشت، اظهار کرد: هیچ گاه نگفته‌ام که جاوید مشکل اخلاقی دارد و ما او را کنترل کرده‌ایم. به‌ هر حال یک‌سری مسائل درون تیمی وجود داشته و هیچ گاه هم اثبات نشده است. این مسائل از طریق افشین کاظمی و مهدی جاوید مطرح شد و با باشگاه هم در میان گذاشته شد. این طور نبوده که اگر کسی از روی سکو گفته تیم خوب بازی نمی‌کند آدم خائنی است. من همیشه به کار گروهی تاکید کرده‌ام، اما جاوید گفت‌ من نیاز به هیچ بازیکن دیگری ندارم. بنابراین احساس کردم  که او از کار گروهی خارج شده است.
او ادامه‌ داد: این که بازیکنی بگوید چرا به من پاس نداده‌ای، حرفی عادی است و در هر تیمی از این اتفاقات رخ می‌دهد، اما نیاز به رسانه‌یی شدن ندارد. فکر می‌کنم که اختلافی از گذشته بین دو، سه بازیکن وجود داشته است، اما این که جاوید از تیم کناره‌گیری کرد ربطی به اتفاقات بازی ساوه و قزوین نداشت و به دلیل ماجرای بازی با مس بود.

سرمربی گیتی پسند اصفهان هم‌چنین درباره این که جاوید گفته به او توهین کرده است، توضیح داد: اهل توهین نیستم. مهدی در شروع بازی موضوع را عنوان کرد و من به او گفتم  که کار خودت را بکن. اما او روی حرفش تاکید می‌کرد تا من به او گفتم به شما ربطی ندارد.  ولی بحث توهینی مطرح نبود.
رضا لک هم‌چنین در مورد بخش دیگری از صحبت‌های جاوید که پیرامون به هم ریختن تیم توسط بزرگ‌تر تیم انجام شده بود، خاطرنشان کرد: منظور جاوید از بزرگ‌تر تیم، کشاورز بوده است. باید این را بگویم که ما کشاورز را به خاطر وضعیت تیم و شرایط فنی جذب کردیم. به‌ هر حال تیم بزرگی مثل گیتی پسند نیاز دارد لیدر بزرگی هم داشته باشد، اما چیزهایی که بازیکن عنوان می‌کند در حیطه وظایفش نیست. ما همه نفرات با برنامه جذب کرده‌ایم.

وی در مورد اختلاف بین جاوید و مورنو برزیلی بر سر تعویض‌ها گفت‌: مورنو بازی با دانشگاه آزاد در زمان تعویض تاخیر داشت. او از من اجازه گرفت تا ضربه کرنر را بزند و سپس تعویض شود. آن ضربه هم تبدیل به گل شد و بهتر بود جاوید بعد از گل شدن رفتار بهتری داشته باشد. هر چند که این موضوع با حضور قائم مقام باشگاه حل شد. در کل این مسائل در همه تیم‌ها ممکن است پیش آید. اما هر جا که نیاز باشد حتی در جمع به بزرگ‌تر تیم تذکر می‌دهم. فکر می‌کنم این بازیکنان قبل یا در جریان جام جهانی با یکدیگر مشکل داشتند. من سعی کردم که این موضوع را کنترل کنم. مهدی جاوید، اصغر حسن‌زاده، احمد اسماعیل‌پور و افشین کاظمی بازیکنان بزرگی هستند. شاید بعد از انتخاب اصغر به عنوان بهترین بازیکن آسیا یا انتخاب احمد به عنوان سومین بازیکن جام جهانی مشکلاتی به وجود آمد. به‌ هر حال این بازیکنان با وجود این که رفیق هستند عناوین شخصی هم برایشان اهمیت دارد.
لک در ادامه‌ صحبت‌هایش در مورد تکذیب ادعای افشین کاظمی مبنی بر درخواست کشاورز برای بستن بازوبند کاپیتانی در بازی مقابل تاسیسات دریایی، گفت‌: این موضوع را تکذیب نکرده‌ام، اما این که افشین گفته بود به خاطر یک تکه پارچه تیم دچار مشکل شده است صحیح نبود. کشاورز، کاپیتان اول ما محسوب می‌شد، اما بعد از مصدومیتش حدود یازده هفته‌ افشین کاپیتان ما شد. اما با برگشتن محمد کشاورز نیاز دیدم که بازوبند را در برخی از بازی‌ها به افشین بدهم. تنها خودم درباره این مسائل تصمیم‌گیری می‌کردم و با هیچ کسی هم شوخی نداشتم.

سرمربی گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که ماجرای خوابگاه سه نفره بازیکنان گیتی پسند که جاوید به آن اشاره کرده است چیست؟ بیان‌ کرد: این موضوع به من ارتباطی ندارد و در حیطه وظایف باشگاه است، اما با توجه به این که محل زندگی‌ام به محل خوابگاه این سه بازیکن نزدیک بود برخی اوقات به آن‌ها تذکر می‌دادم. در مجموع این موضوعات برای صحبت کردن خوب نیست.
او در پاسخ به این پرسش که مگر این سه بازیکن چه کاری کرده بودند که به آن‌ها تذکر دادید؟ گفت‌: به‌ هر حال وقتی در رفت و آمدها زیاده‌روی می‌کردند و ساعت یازده شب به خوابگاه می‌رفتند تذکر می‌دادم و می گفتم که ۱۰:۳۰ بیایید. من همیشه به بازیکنان گفته‌ام که هنگام تمرین وقتی با من هستید با کیفیت باشید، ولی در مورد مسائل دیگر ارتباطی به من نداشته است.
سرمربی گیتی پسند اصفهان در مورد مدیریت نکردن او در ماجرای کناره‌گیری دو بازیکن از تمرینات پیش از جام باشگاه‌های آسیا در اردوی کیش، اظهار کرد: دو بازیکنی که اردوی کیش را ترک کردند و به جام رمضان رفتند قبل از آمدن من به گیتی پسند با باشگاه هماهنگ کرده بودند و این موضوع برای دو، سه سال پیش است.
لک در مورد این که اخراج جاوید تصمیم خودش نبود، گفت‌: این تصمیم، تصمیم خودم بود و آن را به سرپرست و قائم مقام باشگاه نیز کتبا اعلام کردم. حتی دو روز بعد از بازی با مس منتظر ماندم و با جنتی و عراقی‌زاده صحبت کردم و سپس با بزرگ‌ترهای تیم جلسه گذاشتم. کشاورز بازیکن بزرگی است، اما هیچ گاه در مساله بازوبند و یا اخراج جاوید ورود نکرد.

سرمربی گیتی پسند با اشاره به این که جاوید گفته از بین ۲۰ بازی در ۱۹ بازی گلزنی کرده‌ام، اظهار کرد: سال اولی نبود که با جاوید کار می‌کردم. ما همیشه ارتباط خوبی با هم داشتیم. اما بی‌انصافی است که بگوید در ۱۹ بازی گلزنی کرده‌ام. شما وقتی در تیمی بازی می‌کنید  که دارای بازیکنان بزرگی است گل زدن هم راحت‌تر می‌شود. به‌ هر حال حضور بازیکنانی مثل کشاورز، حسن‌زاده، اسماعیل‌پور، افشار، عالیقدر و کاظمی قطعا به شما کمک می‌کند تا بیش‌تر گلزنی کنید. شاید مشکلی که مهدی درگیر آن شده است همین چیزی است که عنوان می‌کند و می‌گوید که در۱۹ بازی گلزنی کرده‌ام. او باید این را بپذیرد که کل تیم تلاش کرده است و یک نفر کار را تمام کرده است. بازیکنان این را پذیرفته بودند که مهدی به عنوان بازیکن تاثیرگذار در جلوی زمین “آقای گل” شود و همه آن را حمایت کردند، اما برخی از بازیکنان زمانی که تعداد گل‌های جاوید زیاد شده بود، احساس کردند که مهدی در کارهای تیمی کمکی نمی‌کند و بیش‌تر به فکر آقای گلی است.

رضا لک در پایان سخنانش و در پاسخ به این سوال که چرا با علم به این که بازیکنان ستاره در گیتی پسند با هم مشکل دارند آن‌ها را حفظ کرده است؟ گفت‌: این‌ها بازیکنان تیم بودند و نمی‌توانستم آن‌ها را کنار بگذارم. ضمن این که یک‌سری جزییات را هم نمی‌توانم بازگو کنم. این که جاوید می‌گوید لک یکسری حرف‌ها را زده است، من هم می‌توانم به برخی از صحبت‌های او اشاره کنم چون مهدی در جلسه‌ای سه ساعته صحبتش با من دو ساعت علیه من حرف زد و حرف‌هایی گفت که در حال‌ حاضر نمی‌توانم آن را رسانه‌یی کنم. در کل می‌خواهم بگویم که ما کارمان را درست انجام داده‌ایم. اگر این طور نبود به قهرمانی نمی‌رسیدیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 22 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

مگه آخه تو تیمو قهرمان کردی با این همه ستاره تیم با احمد شمس هم قهرمان میشد جاوید همه چیز رو راست میگه پس چرا اگه مسولیت خوابگاه دسته تو نبود احمد شمس رو هر روز میگفتی دیگه خوابگاه به تو مربوطی نیست امسال باید باهات قرار داد ببندن مسعول خوابگاه باشی نه سرمربی چون اصلا بهت نمیاد در حد گیتی باشی.

علی جمعه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

معلومه لک داره دروغ میگه حرفایی که پشت کاپیتان اولت میزدی رو رسانه ای کن

نام ... جمعه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

واسه گیتی پسند متاسفم که اگه امسال هم با تو تمدید کنن.

نام ... جمعه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

الان باز سیای کشاورز شدی جفتتونم رفتنید

رسول جمعه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

اقا رضا فوق العاده ای
همیشه به قطار در حال حرکت سنگ میزنن.خیلیا چشم دیدن قهرمانیتو نداشتن
انشالله اسیا

سينا جمعه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

آقای لک به عنوان کسی که ۸ ساله دارم تواصفهان زندگی میکنم بهت توصیه میکنم از اینجا برو. شما اینهارو قهرمان جهان هم کنی باز ناراضی هستن. چون شما اصفهانی نیستی.
اینها نژاد پرستن.
دیدم که میگما

نام ... جمعه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸

چه ربطی داره،الان دعوا بین اصفهانیاس مگه که نظر صادر میکنی

حمید جمعه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱

اقا رضا اگه شما هم مثل خوراکچی اجازه میدادی جاوید هر کاری خواست بکنه هر وقت خواست بره هر وقت خواست بیاد یا تو سفر های تیم جدا از بقیه با ماشین شخصی خودش بره انوقت مدیریت شما هم خوب میشد.
اگه پارسال تو بازی برگشت با مقاومت اجازه میدادی با ماشین خودش بیادو اون بازی کنارش نمیزاشتی اونوقت تیم خوب کنترل کرده بودی.
کسی چشم نداره ببینه که پرافتخارترین مربی فوتساله ایرانی.
یا حق

علی جمعه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷

بهترین مربی فوتسال دنیا سلطان علی افًضل البته بعد از سلطان حسین افضلی. اگر آقای جنتی افضلی را بذاره سرمربی و افضل هم بشه کمک افضلی و دو نفری با هم تیم را ببرند لیگ ۱ احتمالا دیگه دست از سر گیتی برمیدارن و میرن سراغ رعد پدافند

حامد از تبریز شنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۲۷

سلام دوستان. این آقا کلا دورو صحبت میکنه، من خودم فوتسال بازی میکنم و این آقا رو میشناسم، نمیگم همه چیزش بده، اما همین که خودشو قبول نداره یک مشکل بزرگه، وقتی یک نفر مثل کشاورز رو کنار خودش میاره تا کمکش کنه برای اداره تیم پرستاره گیتی، باید فاتحه این تیم رو خوند، کشاورز اگه بلد کار بود که خودش تیم رو چندسال پیش قهرمان میکرد، وقتی تاسیسات بود وحید بهش محل نمیداد تا در مورد مسائل تیم دخالت کنه، تیمشم قهرمان کرد، اما این فصل تیمو ازهم پاشوند، جاوید چندساله داره تواین تیم با ستاره هاش بازی میکنه و هیچ وقت مشکلی نداشت با هیچ کدومشون، لک مربیه ضعیفیه، امسال تو هرتیمی باشه جزو سه تیم بالا قرار نمیگیره، اما جاوید تو هرتیمی بره جزو سه تیم بالا قرار میگیره،

علی شنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲:۱۰

بله حتما همینطوره که شما میگی. ولی نمیدونم امسال چرا گیتی قهرمان شد. اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟

حامد از تبریز سه شنبه , ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

سلام..
اره قهرمان شد، ولی به چه صورت؟؟ جاوید کارو براش اسون کرد و قهرمانی گیتی توسط جاوید رقم خورد،، اینو هرکسی که فوتسال حالیش باشه تایید میکنه،، امسال دوباره جفتشون تو لیگ هستن و آخر فصل معلوم میشه کی کجای فوتسال ایران قرار میگیره..

نام ... شنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۳:۱۸

رسول و علی و سینا بابات حالش چطوره ؟

نام ... شنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۷:۵۴

اقا حامد سال گذشته تاسیسات قهرمان شد درست.. خوب امسال گیتی چندم شد؟؟؟؟؟ خدا شفات بده با اون حرف زدنت?

حامد از تبریز سه شنبه , ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳

سلام دوباره..
کسی که تو نصف گلهای گیتی نقش داشته اونم بازدن ۳۶گل و ۱۴پاس گل و اونم تو شش بازی نبوده و اگر میبود چند هفته زودتر قهرمان لیگ میشد، به نظرت لک مؤثرتر بوده یا جاوید؟؟ همه فوتسالیا میدونن که جاوید وجودش تو هر تیمی نعمت بزرگیه و برای بهتر قهرمان شدن میرن تو زمین،،تو اگه فوتسال میدیدی و چیزی ازش میفهمیدی این حرفتو نمیزدی…من خودم طرفدار تیم دبیری هستم و افتخارم میکنم بهش، اما جاوید خدایی خیلی خوبه و از بازی کردنش همه لذت میبرن،،

نام ... شنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳

چقدر این پسرش با اسم های مختلف میاد کامنت میذاره ???

علی شنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

حالا ما پسر لک.تو معلومه بابات کیه؟علی افضل؛حسین افضلی یا …

نام ... شنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲

خدایش کشاورز اگه تو تیم نبود این جاوید همه رو میخورد. مغرور

نام ... یکشنبه , ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱:۱۰

خبر فوری: لک از لیست باشگاه خارج شد افضل گزینه اصلی گیتی پسند.

نام یکشنبه , ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

خبر فوری تر:اگر باشگاه گیتی پسند شرایط علی افضل را بپذیرد قرارداد همکاری با گیتی پسند را امضا خواهد کرد.

حامد از تبریز سه شنبه , ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

سلام به همگی و از جمله دوستان و طرفداران لک حح
متاسفانه امسال باید بره لیگ یک مربی گری کنه، اونجا هم کشاورز رو با خودش میبره..موفق باشی

نام پنجشنبه , ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱:۴۲

حامد از تبریز احیانا مهرداد از اصفهان نیست؟؟؟