کد خبر : 92297
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 اسفند 1395 - 14:43
دسته‌بندی نشده
-

کورنا بر قله فوتسال برزیل

کورنا بر قله فوتسال برزیل
تیم فوتسال کورنا جام قهرمانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات تاسا برزیل را بالای سر برد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال کورنا جام قهرمانی چهل‌وچهارمین دوره مسابقات تاسا برزیل را بالای سر برد. چهل‌وچهارمین دوره مسابقات مسابقات جام برزیل از ۱۲ تا ۱۸ مارس (۲۲ تا ۲۸ اسفند) با شرکت ۱۰ تیم به میزبانی شهر فرانسیسکو بلترائو، ایالت پارانا برگزار شد، که در پایان این رقابت‌ها تیم فوتسال جوینویل کورنا از ایالت سانتا کاتارینا جام قهرمانی را بالای سر برد.

کورنا که در گروه ۱ با تیم‌های آتلانتیکو (ریو گرانده جنوبی)، بالساس (مارانیائو)، آی‌بی‌سی اف‌سی / نوسا ترا (ریو گرانده شمالی) و مارکو (پارانا) هم‌گروه بود توانست با ۴ برد به عنوان تیم نخست به دور نیمه‌نهایی صعود کند. این تیم در مرحله نیمه‌نهایی ۲ بر یک میناس از ایالت میناس گرایس را مغلوب کرد تا برای پنجمین بار طعم صعود به فینال تاسا برزیل را بچشد.

کورنا در فینال به مصاف اتلتیکو ارچیم رفت. ارچیم در نیمه‌نهایی موفق شده بود ۴ بر ۳ کورینتیانس را شکست دهد. کورنا که در دیدار گروهی ۳ بر یک ارچیم را شکست داده بود در فینال نیز با نتیجه ۳ بر ۰ از سد حریف خود گذشت تا برای دومین بار قهرمان تاسا برزیل شود. در این دیدار جکسون، گابریل و فیلیپه ملو برای کورنا موفق به گل‌زنی شدند. کورنا در سال ۲۰۱۱ نیز با شکست اینتلی موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شده بود.

رقابت‌های تاسا برزیل از سال ۱۹۶۸ تا ۱۹۸۰ هر دو سال یکبار برگزار می‌شد و از سال ۱۹۸۱ تاکنون هر ساله برگزار می‌گردد. تیم فوتسال جرگوا با کسب ۷ قهرمانی پرافتخارترین تیم این مسابقات است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.