کد خبر : 92322
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 فروردین 1396 - 21:12
-

شکایت تیم‌های لیگ یکی رد شد!/ مقاومت قرچک به پلی آف رسید

شکایت تیم‌های لیگ یکی رد شد!/ مقاومت قرچک به پلی آف رسید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در این گزارش به نحوه چگونگی رد شکایت تیم‌های گروه اول لیگ دسته یک از تیم مقاومت قرچک پرداخته‌ایم. حمید کاه‌بنده و طاها نعمتیان که از ابتدای لیگ برتر در ترکیب تیم مقاومت البرز حضور داشتند برای مسابقات لیگ دسته اول که از ۱۳ آذرماه آغاز شده بود، به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در این گزارش به نحوه چگونگی رد شکایت تیم‌های گروه اول لیگ دسته یک از تیم مقاومت قرچک پرداخته‌ایم.

حمید کاه‌بنده و طاها نعمتیان که از ابتدای لیگ برتر در ترکیب تیم مقاومت البرز حضور داشتند برای مسابقات لیگ دسته اول که از ۱۳ آذرماه آغاز شده بود، به تیم مقاومت قرچک پیوستند. این دو بازیکن از مهره‌های اصلی مقاومت قرچک بشمار می‌رفتند و در نیم فصل نخست، ۹ گل از ۲۶ گل تیمشان را به ثمر رساندند که نشان از با ارزش بودن دو بازیکن فوق دارد.

پس از برگزاری دیدار تیم‌های بهراد اردبیل و مقاومت قرچک از هفته هشتم مسابقات که در تاریخ ۲۲ دی‌ماه به انجام رسید، تیم فوتسال بهراد اردبیل شکایتی مبنی بر حضور غیرمجاز حمید کاه‌بنده و طاها نعمتیان در تیم مقاومت قرچک به کمیته انضباطی ارائه کرد.

به دنبال شکایت تیم بهراد اردبیل، سایر تیم‌های گروه اول لیگ دسته یک نیز نسبت به حضور این دو بازیکن شکایت کردند. سرانجام و پس از کش و قوس‌های فراوان و با گذشت حدودا دو ماه از شکایت بهراد اردبیل، کمیته انضباطی رای جالبی را صادر کرد که بسیاری از فوتسالی‌ها با شنیدن آن شوکه شدند!

براساس حکم کمیته انضباطی تمام دیدارهایی که مقاومت قرچک با حضور بازیکنان غیرمجاز خود انجام داده و منجر به برتری این تیم شده بود، می‌بایست تکرار کند!

حکم کمیته انضباطی سر و صدای زیادی را به‌پا کرد و باعث اعتراض مجدد تیم‌های شاکی شد. اینکه کمیته انضباطی چگونه و با چه استدلالی چنین حکمی را صادر کرده است، خود جای بحث دارد که پرداختن به آن در گزارش فوق نمی‌گنجد.

اجرای این رای مشکلات زیادی را برای کمیته فوتسال و تیم‌های گروه اول و نیز تیم‌هایی که پلی آف صعود کرده بودند، ایجاد می‌کرد. تکرار بازی‌های مقاومت که حداقل یک ماه به طول می‌انجامید و نیز برگزاری ۶ هفته مسابقات پلی‌آف، لیگ دسته یک را بسیار طولانی می‌کرد.

پس از صحبت‌های فراوان و مشورت‌هایی که در فدراسیون فوتبال صورت گرفت، علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال با ارسال نامه‌ای به دکتر علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی ویژه به این پرونده شد. سرانجام با پیشنهاد کمیته فوتسال و با موافقت دبیرکل فدراسیون تصمیم بر آن شد که بدون در نظر گرفتن رای کمیته انضباطی، کمیته فوتسال مسابقات را طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار کند و تغییری در جدول مرحله گروهی مسابقات ایجاد نشود!

بدین ترتیب کمیته فوتسال با موافقت دبیرکل فدراسیون فوتبال، رای کمیته انضباطی را وتو کرد و تیم مقاومت قرچک توانست با کسب ۳۰ امتیاز و بعنوان تیم نخست از گروه اول لیگ دسته یک به مرحله پلی‌آف صعود کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 15 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

قرچک حیفه تو لیگ برتر تیم نداره

Mahdi سه شنبه , ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

خدا رو شکر

هوادار فوتسال سه شنبه , ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

به امید خدا لیگ برتر هم میریم

بی نام سه شنبه , ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

از این به پس الکی از نام مدافعان حرم و شهدای ۸ سال دفاع مقدس سوءاستفاده نکنید جایی که ۴ آدم ابله نشستن که اون ۴ تا عکس با شورت ورزشی فقط تو استخر دارن اینجوری مثل آب خوردن حق تیمی رو علنا میخورن این همه شهید تو مملکت داده شده که حقی ناحق نشه متاسفانه شرع و عرف و قانون و این آقایون زیر سوال بردن انشاءالله اگه حقی از دیگر تیمها بخاطر تصمیم این افراد خورده شده تو این دنیا تاونشو ببینن. حق الناس خوردن خدا میدونی چه عواقبی داره. انشاءالله خنده از رو لباتون بره . خیلی نامردید

نام سه شنبه , ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

واقعا به قول اقای بی نام اینا عکس ورزشی ام ندارن این ادما لگد به گربه ام نزدن چه برسه به توپ اقای منصوری خجالت بکش حالا یه بار قرچک و منحل کردین دلیل نمیشه سال دیگه بیارینش لیگ برتر شک نکنید قرچک سال دیگه میاد لیگ اگه نتونه ام میارنش

نام ... سه شنبه , ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱

واقعا باعث تاسفه که مقاومت قرچک اینجوری ناجوانمردانه بره پلی آف
این تیم نیم فصله دوم ۱۰ امتیاز گرفت و کاندیدای سقوط بود اگه اون ٢ بازیکنو نداشت
خیلی حق خوری شد

امید چهارشنبه , ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱:۱۸

مگه غیر از ۵ کشور اتمی جهان کسی دیگه هم حق وتو داره
مسخره است مگه میشه رای کمیته انضباطی را وتو کرد

قرچک چهارشنبه , ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲:۱۰

سلام.پاک ترین شهر فوتسالی قرچکه چون یادتون رفت چطور جام ازش گرفتن به اصفهان دادن و به جاش یه تیم دیگه رفت اسیا اقا این تیم زحمت کشیده مزدش گرفتنه سوختن نداره ک انشالله لیگ برتر مقاومت ببینیم.

عرفان چهارشنبه , ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲:۲۵

متاسفانه ام برای فوتسالی که امثال این آقایون رانت خوار
سردمدارش هستن … کجای دنیا دیدید به این آسونی حکم
کمیته انضباطی را میپیچونن… هر جای دنیا چنین قضیه ای
رخ میداد همه ی بازی های تیم متخلف ۳-۰ اعلام میشد که هیچ
با شدیدترین وضع، تنبیه انضباطی میشدن نه اینکه آقایان تبانی گر
صعود به پلی آف را به عنوان جایزه به تیم متخلف هبه کنند …
من فاتحه ی این فوتسال را میخوانم با این روسای نان به نرخ روز خور…
پایگاه خبری فوتسال لطفا کامنت را کامل قرار دهید و از سانسور بپرهیزید… بگذارید اقایان مسئول بدانند روزی تمام ناحقی هایشان به خودشان برخواهد گشت . ان شاء الله

هوادار فوتسال چهارشنبه , ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۵۳

ببین آقای بی نام‌و نام…..اولا این اشتباهی بوده که یه طرفش خود فدراسیون بوده که کارت بازی صادر کرده. دوما‌ خودتون میدونید مقاومت مستحق ترین تیم واسه پلی آف بود. بعدشم ما خودمونو آماده هر تصمیم کمیته گرفته بودیم. آقای نام چه ربطی به منصوری داره. اتفاقا آقای منصوری هیچ دخالتی تو این رای نداشته. لیگ برتر الکی نیست. لیاقت و قدرت میخواد. ماهم راضی هستیم به رضای خدا اگه قدرتشو داشتیم میریم برتر نداشتیم نمیریم.

یک فوتسالی چهارشنبه , ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۵۹

لیگ برتر رفتن یک فاکتورهایی لازمه که درحال حاضر از چهار تیم حاضر پلی آف دوتا تیم اونم بصورت ناقص اونارو دارن. مهمترین فاکتور پوله که فقط سن ایچ داره. بعدش تجربه تیمداری تو لیگ برتره که قرچک و ساوه دارن.‌ آخرش هم تماشاگره که باز فقط قرچک و ساوه دارن. هرتیمی بره لیگ برتر سال بعد برمیگرده دسته یک. چون هیچکدوم ازاینا در حد برتر نیستن

نام ... چهارشنبه , ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۶

داداش قم رو یادت رفت

نام ... چهارشنبه , ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

فوتسال داره به کجا میره ، همه ی دنیا میخندند اگه بفهمن کمیته ی فوتساله یه کشور رأی کمیته ی انظباطی که تنها مرجعه قضائی فدراسیون فوتباله اون کشوره لغو کرده ..
و واقعا این چنین حق خوریایی شرم آوره

بی نام چهارشنبه , ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

مشکلی هیچ کس با قرچک و دیگر تیمها نداره بلکه مشکل اصلی خود مجریان قانونه که خودشان دست به بی قانونی و تصمیمات مغرضانه میگیرن. والا هر کی حقشه بیاد لیگ برتر ولی تو زمین با رعایت قوانین مشخص میشه فعلا که از ظاهر امر پیداست تنها چیزی که رعایت نمیشه عدالت و قانونه. چی میشد تیمی که به هر حال تقلب کرده طبق قانون باهاش برخورد میکردن. ایراد کار قانونی چیه

نام چهارشنبه , ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

اتفاقاً بذارید قرچک بیاد لیگ سال دیگه تو جهنم أصفهان بهتون نشون میدیم کت تنه کیه