کد خبر : 92340
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 فروردین 1396 - 17:56
-

بی‌توجهی کمیته فوتسال به رای کمیته انضباطی/ حسن زاده: کمیته فوتسال باید پاسخگو باشد

بی‌توجهی کمیته فوتسال به رای کمیته انضباطی/ حسن زاده: کمیته فوتسال باید پاسخگو باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، براساس قانون لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم‌های لیگ یکی نباید در فصل جاری از بازیکنان لیگ برتری همان سال استفاده کنند اما تیم مقاومت قرچک بدون در نظر گرفتن این موضوع، از طاها نعمتیان و حمید کاه‌بنده دو بازیکن مقاومت البرز در ترکیب تیمش استفاده کرد و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، براساس قانون لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم‌های لیگ یکی نباید در فصل جاری از بازیکنان لیگ برتری همان سال استفاده کنند اما تیم مقاومت قرچک بدون در نظر گرفتن این موضوع، از طاها نعمتیان و حمید کاه‌بنده دو بازیکن مقاومت البرز در ترکیب تیمش استفاده کرد و در پایان دور رفت نیز در رده نخست جدول ایستاد.
پس از اعتراض تیم‌های دسته اولی نسبت به این مسئله، کمیته فوتسال اجازه استفاده از این دو بازیکن را در دور برگشت به تیم مقاومت قرچک نداد که همین مسئله موجب شد آنها نتایج ضعیف‌تری در نیم‌فصل دوم کسب کنند اما یک هفته به اتمام فصل و به دلیل شکایت تیم‌های لیگ یکی، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد هر ۶ مسابقه‌ای که تیم مقاومت در نیم فصل نخست با حضور این دو بازیکن برگزار کرد و امتیازهایی که آنها گرفته‌اند، کسر شود و آن ۶  مسابقه تکرار شود.
طبق اعلام کمیته انضباطی تیم مقاومت باید از اوایل فروردین‌ماه، هر سه روز یک بار بازی‌های خود را برگزار می‌کرد اما کمیته فوتسال در جلسه‌ای که برای قرعه‌کشی تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی لیگ یک برگزار کرد، به جای خالی گذاشتن جای تیم مقاومت قرچک، در آخرین ساعت اعلام کرد نماینده قرچک باید در دور نهایی حضور داشته باشد و رای کمیته انضباطی وتو شده است!
اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این تصمیم کمیته فوتسال اظهار کرد: ما رای خود را اعلام کردیم و تغییر نداده‌ایم. رای‌ ما صادر شده و تصمیم جدیدی نداشته‌ایم.
وی درخصوص اینکه کمیته فوتسال نظر کمیته انضباطی را وتو کرده است، گفت: رای ما اعلام شده ولی اگر آنها نظر دیگری دارند، باید خودشان پاسخگو باشند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.