کد خبر : 92352
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 فروردین 1396 - 13:50
دسته‌بندی نشده
-

ترابیان: عربستان از ترس فوتسال ایران کنار کشید/ AFC باید برخورد شدیدی با آن ها کند

ترابیان: عربستان از ترس فوتسال ایران کنار کشید/ AFC باید برخورد شدیدی با آن ها کند
رئیس کمیته فنی فوتسال گفت: باید جریمه سنگینی شامل حال عربستانی ها شود که قرعه کشی را عوض کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره کنار کشیدن عربستان از مسابقات زیر ۲۰ سال آسیا توضیح داد: عربستان سعودی در آستانه قرعه کشی، خیلی راحت گفته من نیستم و از قرعه کشی بیرون می روم. من بلافاصله بعد از شنیدن این خبر با مسئولان AFC تماس گرفتم؛ آن ها گفتند بعد از کناره گیری عربستان، نوع گلدان ها عوض شده اما گفتم با عربستانی ها چه برخوردی کردید؟ این کار چه معنایی دارد؛ باید با آن ها برخورد شدیدی شود.
وی افزود:عربستان کیست که قبل از قرعه کشی بیاید تمام برنامه ها را بهم بزند. منتظریم ببینیم مسئولان AFC چه واکنشی نشان می دهند. به هر حال باید جریمه سنگینی شامل حال این ها شود که قرعه کشی را عوض کردند.
رئیس کمیته فنی فوتسال در پاسخ به این پرسش که عربستانی ها با چه بهانه ای از مسابقات کناره گیری کرده اند، گفت: به هر حال تیم ها قدرند و آن ها ترسیدند به ایران بخورند و دو رقمی شوند چون آنجا نمی‌توانند بگویند ما امنیت ندارم و بازی نمی کنیم. باید بایستند و بازی کند؛ ایران هم دنبال چنین موقعیت هایی است تا عربستان را گیر بیاورد به خصوص بچه های فوتسال.
ترابیان اضافه کرد: آن ها دلیل قانع کننده ای در یادداشتی که داده اند نیاورند. ایران در گلدان اول با ازبکستان، تایلند و ویتنام قرار دارد و احتمال داشت عربستان با ایران همگروه شود.آن ها واقعا آمادگی نداشتند و ترسیدند آبرویشان برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.