کد خبر : 92356
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 فروردین 1396 - 14:56
-

دبیری: عملکرد باشگاه دبیری در سال ۹۵ رضایت بخش بود

دبیری: عملکرد باشگاه دبیری در سال ۹۵ رضایت بخش بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: نایب قهرمانی تیم فوتسال دبیری تبریز نقطه عطف فعالیت‌های باشگاه دبیری تبریز در سال ۹۵ بود. وی گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز در سال ۹۵ به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور دست یافت که بالاترین مقام این باشگاه بعد از قهرمانی لیگ برتر در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،فرزین دبیری اظهار داشت: نایب قهرمانی تیم فوتسال دبیری تبریز نقطه عطف فعالیت‌های باشگاه دبیری تبریز در سال ۹۵ بود.
وی گفت: تیم فوتسال دبیری تبریز در سال ۹۵ به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور دست یافت که بالاترین مقام این باشگاه بعد از قهرمانی لیگ برتر در سال ۹۲ محسوب می‌شود.
مدیر تیم دبیری افزود: این نایب قهرمانی با اختلاف تنها یک امتیاز ارزشش کمتر از قهرمانی نبوده و تیم ما با ۷ بازیکن به این مهم دست یافته و در نیم فصل دوم اختلاف ۸ امتیازی خود با گیتی پسند را به یک امتیاز کاهش داده بود و می‌توانستیم حتی به مقام اول این رقابت‌ها دست یابیم.
فرزین دبیری تاکید کرد: در سایر رده‌های نیز عملکرد باشگاه دبیری مطلوب بود که حضور تیم امید فوتسال دبیری تبریز در لیگ برتر و تیم فوتسال جوانان دبیری در لیگ مناطق کشور می توان اشاره کرد.
وی گفت: در رده‌های فوتبال پایه نیز تیم نونهالان این باشگاه در لیگ برتر حضور داشته و تیم جوانان دبیری تبریز نیز به مرحله دوم لیگ دسته یک صعود کرده است و تیم نوجوانان دبیری در حالی از صعود به فیال مسابقات لیگ استان بازماند که نتیجه هیچ بازی را واگذار نکرده و بدون باخت از ادامه مسابقات بازماند.
فرزین دبیری گفت: باشگاه دبیری همچنان با قدرت در رده‌های پایه به تیمداری خود ادامه داده و امسال تیم امید فوتبال دبیری نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
وی به یکی دیگر از دستاوردها بزرگ این باشگاه اشاره کرده و عنوان کرد: نخستین آکادمی فوتسال کشور در باشگاه دبیری تبریز تاسیس شده و از سال ۹۶ شاهد آموزش فوتسال در رده های پایه به صورت علمی و با روش‌های روز نوین دنیا خواهیم بود.

منبع: فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵

خوبه راضی بودین از عملکرد بازیکنا….انشالله ک بتونین واسه سال بعد بازیکنای بومی رو نگه دارین چون تا جاییکه بنده اطلاع دارم قصد جدایی از دبیری رو دارن

نام ... جمعه , ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

اقای فوتسالیست باز گرمی نکن شما باز میمانی