کد خبر : 92376
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1396 - 14:44
دسته‌بندی نشده
-

درخواست لبنان برای بازی تدارکاتی با تیم امید ایران

درخواست لبنان برای بازی تدارکاتی با تیم امید ایران
تیم فوتسال زیر ۲۳ سال لبنان با سرمربی ایرانی خود به دنبال برپایی اردوی آماده سازی در تهران و بازی با تیم امیدهای ایران است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال زیر ۲۰ سال قهرمانی آسیا برای اولین بار، اردیبهشت امسال در تایلند برگزار می شود و دو تیم برتر این رقابتها، جواز حضور در مسابقات المپیک جوانان را کسب می کنند.

تیم ایران با هدایت علی صانعی مدتی است که تمریناتش را شروع کرده و برای موفقیت در مسابقات آسیایی، بازی های تدارکاتی بین المللی را در دستور کار قرار داده است.
شاگردان صانعی در ماه های اخیر با روسیه، اوکراین و عراق بازی تدارکاتی داشته اند و در صورت صدور روادید، ۱۳ فروردین ماه برای بازی با فرانسه عازم این کشور خواهند شد.

آنها همچنین بازی با تیم امید ازبکستان را در این کشور در تقویم خود قرار داده اند.
با این حال دو کشور خواستار بازی با تیم زیر ۲۰ سال ایران شده اند که بازی با آنها به قرعه کشی مسابقات قهرمانی آسیا بستگی دارد.

علی صانعی سرمربی تیم ایران در این خصوص گفت: شهاب سفال‌منش به تازگی به عنوان سرمربی تیم لبنان انتخاب شده است.
او با من صحبتهایی برای بازی تدارکاتی با تیم امید لبنان داشت که بنده هم تصمیم نهایی درباره آنرا به بعد از قرعه کشی مسابقات موکول کردم.
همچنین عراقی ها هم خواستار انجام دو بازی تدارکاتی در خاک خودشان شده اند که تصمیم در اینباره هم به قرعه کشی مسابقات آسیایی بستگی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.