کد خبر : 92408
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1396 - 14:01
-

آغاز اردوی فوتسالیست ها در فقر امکاناتی/ طیبی در کرواسی به تیم ملحق می شود/ دو بازیکن روادید نگرفته اند

آغاز اردوی فوتسالیست ها در فقر امکاناتی/ طیبی در کرواسی به تیم ملحق می شود/ دو بازیکن روادید نگرفته اند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اردوی تیم ملی فوتسال برای بازی با کرواسی از صبح امروز (یکشنبه) در کمپ تیم های ملی آغاز شد و بازیکنان زیر نظر بدنساز برزیلی به تمرین پرداختند. علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال، محمدرضا ساکت عضو کمیته فنی فوتسال و علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال در تمرین امروز حاضر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اردوی تیم ملی فوتسال برای بازی با کرواسی از صبح امروز (یکشنبه) در کمپ تیم های ملی آغاز شد و بازیکنان زیر نظر بدنساز برزیلی به تمرین پرداختند.
علی کفاشیان رئیس کمیته فوتسال، محمدرضا ساکت عضو کمیته فنی فوتسال و علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال در تمرین امروز حاضر شده و با کادرفنی و بازیکنان تیم ملی صحبت کردند.
تیم ملی که بعد از جام جهانی برای سومین بار است اردو می زند، هنوز از امکانات ساده تمرینی محروم است. کفپوش سالن کمپ تیم ملی که اوضاع بحرانی دارد، همچنان تعویض نشده و البسه ملی پوشان نیز همان هایی است که در بازی با عراق به تن کرده بودند.

همچنین با وجود اینکه فدراسیون فوتبال از توافق با آدیداس برای تامین البسه تمام تیم های زیر مجموعه فدراسیون خبر داده بود، اما فوتسالیست ها در تمرین امروز از لباس های آل اشپورت استفاده کردند. این در حالی است که قرارداد فدراسیون با آل اشپورت به پایان رسیده و حتی بعد از آن با جیووا توافق شد!
حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم غیرت قزاقستان تنها غایب اردوی تهران بوده و قرار است به صورت مستقیم از قزاقستان به کرواسی رفته و در زاگرب به تیم ملی ملحق شود.
در این اردو علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، مسعود محمدی، علیرضا رفیعی، فرهاد توکلی، میثم برمشوری، علی اصغر حسن زاده، مرتضی عزتی، محمدرضا مشهدی کردی، قدرت بهادری، سعید احمد عباسی، محمد شجری، امین نصرالله زاده، ابوالقاسم عروجی، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی و مهران عالیقدر حضور دارند که محمد ناظم الشریعه سه نفر را خط زده و با ۱۲ بازیکن و دو گلر به کرواسی خواهد رفت.
در این میان احتمال خط خوردن سعید عباسی و مرتضی عزتی بیشتر از بقیه بازیکنان است چرا که مشکل خروجی آن ها هنوز حل نشده است.
به گزارش fut5al، اردوی ملی پوشان تا دوازدهم فروردین در تهران ادامه خواهد داشت و سپس سیزدهم ایران را به مقصد کرواسی ترک می کند تا در دو بازی تدارکاتی در روزهای چهاردهم و پانزدهم به مصاف کرواسی بروند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.