کد خبر : 92413
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1396 - 14:21
-

تیم فردوسی منحل می شود؟

تیم فردوسی منحل می شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نعمتی گفت: به دلیل مشکلات مالی و کم لطفی مسئولان و رسانه های استان، هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفته است امتیاز این باشگاه فروخته شود. وی با بیان اینکه امکان خرید امتیاز تیم دیگری در لیگ برتر برای مجموعه فعلی وجود ندارد، اظهار کرد: تلاش می کنیم امتیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مصطفی نعمتی گفت: به دلیل مشکلات مالی و کم لطفی مسئولان و رسانه های استان، هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفته است امتیاز این باشگاه فروخته شود.
وی با بیان اینکه امکان خرید امتیاز تیم دیگری در لیگ برتر برای مجموعه فعلی وجود ندارد، اظهار کرد: تلاش می کنیم امتیاز باشگاه فردوسی به خریداری از داخل خراسان رضوی واگذار شود تا سهمیه این استان در فوتسال کاهش پیدا نکند.
وی با انتقاد از عملکرد مسئولان صدا و سیمای استان در پوشش بازی های این تیم در لیگ دسته یک فوتسال کشور گفت: شرایط بد اقتصادی در کنار کم لطفی دوستان رسانه ای باعث شده است هیات مدیره هیچگونه علاقه ای به حضور در فوتسال نداشته باشد.
نعمتی افزود: تیم فوتسال فردوسی مشهد لیگ دسته یک فوتسال را به شکل بسیار بد آغاز کرد و در ادامه راه نیز هرچه تلاش کرد نتوانست امتیازات از دست رفته در هفته های نخست را جبران کند و در نهایت نتوانست جواز حضور در مرحله نهایی برای حضور در لیگ برتر را به دست آورد.
تیم فوتسال فردوسی مشهد در چارچوب رقابت های لیگ دسته یک فوتسال کشور بعد از ۱۶ هفته ۲۳ امتیاز کسب کرد و در رده چهارم جدول گروه الف قرار گرفت و از صعود به مرحله حذفی برای حضور در لیگ برتر فوتسال کشور بازماند.

منبع: ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.