کد خبر : 92424
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1396 - 21:01
-

سنگ‌سفیدی:‌ کرواسی تیمی فیزیکی و جنگنده است/ رقابت سختی در تیم ملی داریم

سنگ‌سفیدی:‌ کرواسی تیمی فیزیکی و جنگنده است/ رقابت سختی در تیم ملی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ‌سفیدی در خصوص دعوتش به تیم ملی و برگزاری اردوی پیش از دیدار دوستانه با کرواسی اظهار داشت: بعد از لیگ ۱۰ روز استرحت کردم. یک مصدومیت کهنه از جام جهانی داشتم که خدا را شکر آن هم با فیزیوتراپی برطرف شد و بدون مصدومیت به اردوی تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا سنگ‌سفیدی در خصوص دعوتش به تیم ملی و برگزاری اردوی پیش از دیدار دوستانه با کرواسی اظهار داشت: بعد از لیگ ۱۰ روز استرحت کردم. یک مصدومیت کهنه از جام جهانی داشتم که خدا را شکر آن هم با فیزیوتراپی برطرف شد و بدون مصدومیت به اردوی تیم ملی آمدم. ۱۰ روز اردو داریم که روز اول آن را مشغول ریکاوری بودیم.

وی در ادامه درباره تیم کرواسی عنوان کرد: کرواسی یک تیم کاملاً فیزیکی و جنگنده است، شاید به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی مانند سایر تیم‌های اروپایی نباشد، اما جنگنده و محکم بازی می‌کند. مطمئناً کار ما در این دو دیدار سخت خواهد بود.

ملی‌پوش تیم فوتسال کشورمان در ادامه تصریح کرد: خدا را شکر بازیکنانی که به اردو آمدند همه آماده هستند و رقابت سختی خواهیم داشت. این اردو می‌تواند به بازیکنان جوان کمک کند تا کنار بازیکنان قدیمی تجربه لازم را به دست بیاورند و برای مسابقات آینده آماده شوند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.