کد خبر : 92410
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1396 - 14:12
-

کفاشیان: بهترین امکانات در اختیار ملی پوشان است/ لباس ها کیفیت خوبی دارد/ به دنبال میزبانی جام ملت های آسیا هستیم

کفاشیان: بهترین امکانات در اختیار ملی پوشان است/ لباس ها کیفیت خوبی دارد/ به دنبال میزبانی جام ملت های آسیا هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان پس از بازدید از اردوی تیم ملی فوتسال در جمع خبرنگاران گفت: اردوها و برنامه‌های تیم ملی فوتسال از ابتدای امسال آغاز شد. به خاطر دو بازی تدارکاتی با کرواسی و همین‌طور به محض اینکه لیگ برتر به پایان رسید برنامه‌های ما برای آماده سازی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی کفاشیان پس از بازدید از اردوی تیم ملی فوتسال در جمع خبرنگاران گفت: اردوها و برنامه‌های تیم ملی فوتسال از ابتدای امسال آغاز شد. به خاطر دو بازی تدارکاتی با کرواسی و همین‌طور به محض اینکه لیگ برتر به پایان رسید برنامه‌های ما برای آماده سازی تیم ملی آغاز شد. امسال بازی‌های آسیایی را در پیش داریم که میزبان آن‌هم هنوز مشخص نیست و ما هم اعلام‌آمادگی کردیم. مسابقات زیر ۲۰ سال در کشور ویتنام داریم و سال پرکاری برای فوتسال داریم که امیدواریم تیم ملی شایستگی‌های خود را نشان دهد.

وی در خصوص اردوهای تیم ملی نیز افزود: در تیم ملی جوان‌گرایی خوبی انجام گرفته، کادر فنی بچه‌ها را از همه نظر تست می‌کنند تا بتوانند بهترین تیم را آماده کنند. شانس ما برای میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا زیاد است، هم جام باشگاه‌ها و مسابقات زیر ۲۰ سال را به کشورهای دیگر داده‌اند و ما اعلام آمادگی کرده‌ایم که بتوانیم میزبانی را بگیریم و فکر می‌کنم شانس ما برای گرفتن میزبانی زیاد است چون کشور دیگری برای میزبانی اعلام آمادگی نکرده است، ولی در هر صورت ما به AFC اعلام کرده‌ایم که هر زمانی که خواستند ما آمادگی داریم که میزبانی در همه رده‌های سنی را بپذیریم.
سرپرست کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درمورد احتمال برگزاری مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا در کشورمان بیان کرد: می خواهیم مسابقات قهرمانی آسیا را به میزبانی ایران در اصفهان برگزار کنیم. این درخواست را از قبل مطرح کرده بودیم و با توجه به این که کشور دیگری هم درخواست نداده، احتمال برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا در ایران زیاد است. فعلا خبر خاصی نیست اما با توجه به میزبانی مسابقات جوانان آسیا در کشورهای دیگر، احتمال اعطای میزبانی مسابقات بزرگسالان به ایران زیاد است.
کفاشیان در مورد وضعیت تیم ملی فوتسال نیز گفت: خوشبختانه شرایط خوبی را برای تیم ملی فوتسال فراهم کرده ایم و تنها پاداش‌های آنها از سال گذشته باقی مانده است. امکانات اردویی خوبی برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفتیم و مشکل خاصی نیست.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال درمورد این که چرا تیم ملی فوتسال باز هم از لباس های قدیمی استفاده می کند، تصریح کرد: فدراسیون فوتبال هنوز با جایی قرارداد امضا نکرده است. زمانی که قرارداد جدید امضا شود، برای فوتسال هم لباس جدید تهیه می‌کنیم.

کفاشیان در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال و نارضایتی سرمربی تیم ملی گفت: از لحاظ تمرین و مسابقات تدارکاتی همه چیز خوب است فقط مقدار پاداش‌های آنها عقب افتاده که سعی می‌کنیم در سال جدید آن را با بودجه‌ای که خواهیم گرفت به آنها پرداخت کنیم. بخشی از پاداش‌های جام جهانی آنها پرداخت شده، بخشی هم اضافه کردیم که آن هم در آینده پرداخت می‌شود. لباس‌های خوبی هم بر تن دارند و امیدواریم پس از تعیین تکلیف اسپانسر لباس‌های جدیدی برایشان تهیه کنیم. سالن هم قطعاً اگر کادر فنی بگویند که کفپوش نیاز به تعویض دارد، آن را تعویض خواهیم کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.