کد خبر : 92418
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 فروردین 1396 - 15:49
دسته‌بندی نشده
-

صعود صدرنشینان به فینال کوپا ۲۰۱۷

صعود صدرنشینان به فینال کوپا ۲۰۱۷
تیم‌های پسکارا و لوپارنسه با غلبه بر حریفان خود به فینال سی‌ودومین دوره مسابقات کوپا ایتالیا صعود کردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های پسکارا و لوپارنسه با غلبه بر حریفان خود به فینال سی‌ودومین دوره مسابقات کوپا ایتالیا صعود کردند. در پایان مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های صدرنشین سری آ با قدرت‌نمایی مقابل حریفان خود به فینال فاینال ایت ۲۰۱۷ راه یپدا کردند. در دیدارهای این مرحله لوپارنسه با نتیجه ۷ بر ۲ کاریلی‌سپورت کوجانکو را مغلوب قدرت خود کرد و به فینال راه یافت. مانکوسو، میارلی، تابوردا، هونوریو، برتونی و براندی در این دیدار برای لوپارنسه گل‌زنی کردند. گل‌های کاریلی‌سپورت کوجانکو نیز توسط پل پاچکو و بریزی به ثمر رسید. این نهمین صعود لوپارنسه به فینال کوپا ایتالیا است. لوپارنسه دز هشت حضور قبلی خود موفق به کسب ۳ قهرمانی شده است.

در دیگر دیدار پسکارا به سختی و با گل‌های ماتیاس روسا توانست ۲ بر یک کاوس فوتسال را مغلوب کند. تک گل کاوس فوتسال توسط پاتریک نورا به ثمر رسید. این چهارمین حضور پسکارا در فینال کوپا ایتالیا است. یک قهرمانی در سال ۲۰۱۶ تنها دستاورد ۳ حضور قبلی پسکارا در فینال بازی‌ها بوده است.

بدین ترتیب دیدار فینال امشب مابین پسکارا و لوپارنسه برگزار خواهد شد. این دو تیم تاکنون در فینال کوپا ایتالیا بایکدیگر بازی نکرده‌اند.

 

نتایج نیمه‌نهایی (۲۵ مارس / ۵ فروردین):

* پسکارا ۲ – کاوس فوتسال یک

* کاریلی‌سپورت کوجانکو ۲ – لوپارنسه ۷

 

 برنامه فینال (۲۶ مارس / ۶ فروردین):

* پسکارا – لوپارنسه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.