کد خبر : 92448
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:22
-

اسماعیل پور: از نظر کفاشیان شرایط خوب است ولی از نظر ما نه!

اسماعیل پور: از نظر کفاشیان شرایط خوب است ولی از نظر ما نه!
بازیکن تیم ملی فوتسال گفت:شأن و شخصیت بچه‌های تیم‌ملی فوتسال بیشتر از اینهاست و باید نگاه‌ها عوض شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، احمد اسماعیل‌پور گفت: اردوهای تیم ملی از ۵ فروردین آغاز شده و بعد از مدتی دوری از مسابقات، بالاخره در تیم ملی دور هم جمع شدیم تا ۲ بازی تدارکاتی مقابل کرواسی برگزار کنیم و نتیجه خوبی بگیریم. همه در دید و بازدید عید هستند ولی ما در اردوها هستیم و برای کشورمان زحمت می‌کشیم و امیدوارم بتوانیم مایع افتخار مملکت‌مان باشیم.

وی افزود: متأسفانه این شرایط بد همیشه برای فوتسال بوده و هر چقدر کادر فنی و بچه‌ها می‌گویند که شرایط خوب نیست، متأسفانه بهتر که نمی‌شود هیچ، بدتر هم می‌شود. ما حتی در تهیه لباس هم مشکل داریم و امیدواریم مسئولین نگاه ویژه‌ای به این تیم داشته باشند چون شأن و شخصیت بچه‌ها بیشتر از اینهاست و باید نگاه‌ها عوض شود تا بتوانیم آن نتیجه جام جهانی را تکرار کنیم و حتی بهتر از این نتیجه را کسب کنیم ولی با این شرایط خیلی سخت است.

اسماعیل‌پور در خصوص صحبت‌های کفاشیان که گفته بود شرایط خوب است، عنوان کرد: از نظر آقای کفاشیان شرایط شاید خوب باشد ولی از نظر بچه‌ها و کادر فنی نه؛ شرایط برای تیم سوم جهان این نیست و باید بهتر از اینها باشد. ما در جام جهانی شرایط تیم‌های دیگر را هم دیده‌ایم و امیدواریم بهتر شود ولی در کل ما وظیفه‌مان این است که تمرین و تلاش کنیم.

منبع: فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام سه شنبه , ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

آقای اسماعیل پور همه میدونیم امکانات تیمهای ملی فوتسال خوب و در شان بازیکنان نیست ولی دلیلش باید تو کادر مدیریتی تیم پیدا کرد
وقتی مربیان تیم دوست دارن به هر قیمتی باشن و فقط راجع به نبود امکانات حرف میزنن ولی اقدامی نمیکنن ، وقتی تیمهای ملی سرپرست ندارن و کارهای اداری تیم رو محمد هاشم زاده انجام میده ، وقتی رییس کمیته عین خیالش نیست که چه اتفاقی داره میوفته و وقتی …. بایدم منتظر یه همچین روزهایی باشیم