کد خبر : 92450
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 فروردین 1396 - 16:24
-

حسن‌زاده: شرایط بهتر که نشده هیچ، بدتر هم شده است

حسن‌زاده: شرایط بهتر که نشده هیچ، بدتر هم شده است
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: همه صحبت از فینال جام جهانی می‌کنند اما امکانات ما در سطح آسیا هم نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال گفت: اولین مرحله از تمرینات در سال جدید شروع شده که امیدوارم تمرینات خوبی را پشت‌سر بگذاریم چون امسال سال شلوغی داریم. بازیهای آسیایی داخل سالن، جام ملت‌ها و مسابقات گرندپریکس برزیل را در پیش داریم که باید از الان تمرینات را خوب شروع کنیم.

وی در خصوص بازی تدارکاتی با تیم ملی کرواسی افزود: ۲ بازی با کرواسی داریم؛ کرواسی یکی از تیم‌های خوب جهان است و ما در این بازیهای تدارکاتی کار سختی را در پیش داریم ولی امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

حسن‌زاده در ادامه عنوان کرد: من چند سالی است که عادت کرده‌ام عید را کنار خانواده نباشم و این هم از مشکلات و سختی‌هایی است که ما در شغل‌مان داریم. به همه در دید و بازدید و سفر در کنار خانواده هستند اما ما به خاطر تیم ملی در اردوها هستیم و سعی می‌کنیم با تمریناتمان لذت ببریم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال در ادامه تصریح کرد: نگاه‌ها نسبت به تیم ملی فوتسال بعد از جام جهانی تغییر که نکرده هیچ، شاید شرایط بدتر هم شده و ما امیدوار بودیم بعد از کسب مقام سوم جهان نگاه‌ها نسبت به فوتسال تغییر کند چون همه می‌گفتند نتیجه‌ بگیرید نگاه‌ها بهتر می‌شود. ما در جام جهانی نتیجه گرفتیم ولی شرایط بهتر که نشد هیچ، بدتر هم شد. انتظارات از تیم ملی بالا رفته و همه صحبت از فینال جام جهانی و قهرمانی جهان می‌کنند اما امکانات ما در سطح آسیا هم نیست و ما هنوز در امکانات اولیه مانده‌ایم. همه انتظار دارند که ما قهرمان جهان شویم ولی هیچ کس اطلاع ندارد که امکانات ما در سطح این انتظارات نیست ولی امیدوارم بهتر شود. ما هنوز پاداش جام جهانی را نگرفته‌ایم و لباس‌هایمان هم همان لباس‌های قدیمی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مربی بدنساز برزیلی که به تازگی به کادر فنی اضافه شده مربی خوبی است، تمرینات متنوعی دارد و امیدوارم به درد تیم ملی بخورد.

منبع: فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.