کد خبر : 92523
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 فروردین 1396 - 13:44
-

فوتسالیست‌های ایران عازم کرواسی شدند/ میزبانی کروات‌ها در مدرسه از تیم سوم جهان+ تصویر

فوتسالیست‌های ایران عازم کرواسی شدند/ میزبانی کروات‌ها در مدرسه از تیم سوم جهان+ تصویر
ملی پوشان فوتسال ایران در حالی عازم کرواسی شدند که قرار است در یک مدرسه، دو دیدار دوستانه برگزار کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۳:۲۵ بامداد امروز (یکشنبه) عازم ترکیه شده و پس از ترانزیت، مستقیما از استانبول به شهر ساحلی دوبرونیک کرواسی سفر خواهد کرد تا بازی‌های دوستانه خود را برابر تیم‌ملی کرواسی به انجام برساند.
شاگردان ناظم الشریعه قرار است دوشنبه و سه شنبه در دو دیدار تدارکاتی در سالن یکی از مدارس ابتدایی شهر دوبرونیک به مصاف کرواسی، تیم یازدهم جهان برود. سالنی در سال ۱۹۹۷ ساخته شده و تصویر منتشر شده از آن نشان می‌دهد، چندان مناسب برگزاری دیدار دوستانه در سطح ملی نیست. همچنین بلیت این بازی برای تماشاگران، ۳۰ کونا معادل  ۱۶ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

photo_2017-04-01_12-01-07

سالن مدرسه‌ای که تیم ایران باید در آن مسابقه دهد

دو تیم ایران و کرواسی تاکنون در ۶ دیدار به مصاف هم رفته‌اند که همه آن‌ها تدارکاتی بوده است. همچنین تیم ملی ایران هیچگاه به کرواسی نباخته است. فوتسال ایران در پنج بازی به برتری رسیده و یک بازی هم مساوی شده است.
آخرین مصاف دو تیم به بهمن ۱۳۹۳ باز می‌گردد که تیم ملی ایران توانست با هدایت خسوس کاندلاس در دو بازی با نتایج چهار بر دو و دو بر صفر از سد کروات‌ها بگذرد.

داریو مارینویچ بازیکن ال‌پوزومورسیا اسپانیا، مطرح‌ترین بازیکن تیم ملی کرواسی است و در بازی‌های دوستانه مقابل ایران نیز بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست. علی اصغر حسن زاده نیز بعد از خداحافظی محمد کشاورز، کاپیتانی تیم ملی ایران را به عهده دارد.
نکته جالب در مورد مصاف‌های دوستانه دو تیم این است که کرواسی همیشه در آخرین بازی‌ تدارکاتی‌اش قبل از جام ملت‌های اروپا رو در روی ایران قرار گرفته است. این تیم پیش از بازی با ایران، هفته قبل دو بازی تدارکاتی با مقدونیه داشته که در نخستین دیدار به تساوی رسیده و در دومین بازی با سه گل به برتری رسیده است.
تیم ملی امید ایران نیز بامداد فردا (دوشنبه) تهران را به مقصد فرانسه ترک می‌کند تا در دو دیدار دوستانه مقابل تیم ملی این کشور به میدان برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد دوشنبه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷

بازی به این حرفه ای چرا باید در یک سالن مدرسه ابتدایی برگزار بشه؟ برا خودشون زشته حداقل…

نام ... دوشنبه , ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰

ربطی ب مهم بودن یاسطح حرفه ای بودن بازی نداره همه جابراایران اونقدرک بایدوشایدارزشی قائل نمیشن واسه همین اینجورسالناروبرااین مدل بازیاانتخاب میکنن اگه خیلی براایران افت داره اینجورجاهابازی کردن میتونن بازی نکنن نکنه بادعوت یک کشوربرابازی سریع باکله خودشونوبرسونن ب اونجا…………..البته ماکشورمون کلاازهمه نظرداغونه دیگه اینکه چیزه مهمی نیس