کد خبر : 92644
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1396 - 17:41
-

سلیمانی: برای دیدارهای تدارکاتی مشکل داریم

سلیمانی: برای دیدارهای تدارکاتی مشکل داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوهای تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان از امروز (سه‌شنبه) با دعوت از ۲۲  بازیکن آغاز می‌شود و تیم‌ ‌ملی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند. فروزان سلیمانی درباره هدف تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان، بیان‌ کرد: در حال حاضر بهترین و مهم‌ترین هدف تیم‌ ‌ملی، قهرمانی مجدد در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اردوهای تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان از امروز (سه‌شنبه) با دعوت از ۲۲  بازیکن آغاز می‌شود و تیم‌ ‌ملی خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

فروزان سلیمانی درباره هدف تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان، بیان‌ کرد: در حال حاضر بهترین و مهم‌ترین هدف تیم‌ ‌ملی، قهرمانی مجدد در قاره آسیاست، اما ما رقابت‌های روسیه را نیز پیش‌رو داریم که خود را برای حضور در آن رقابت‌ها آماده می‌کنیم. در اواسط اردیبهشت‌ماه تیم به روسیه اعزام خواهد شد و برای شرکت در مسابقات جام آزادی روسیه که شرکت در این رقابت می‌تواند دیدار تدارکاتی خوبی برای تیم‌ ‌ملی باشد، آماده می‌کنیم.

سلیمانی در ادامه‌ افزود: به غیر از حضور در رقابت جام آزادی روسیه دیدارهای تدارکاتی دیگری را نیز با تیم‌هایی از لهستان و شرق آسیا درخواست کرده‌ایم، اما متاسفانه تیم‌های مدنظر درخواست را نمی‌پذیرند.

سرمربی تیم‌ ‌ملی حمایت‌های فدراسیون را خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: خوشبختانه فدراسیون فوتبال همکاری لازم را با تیم دارد، اما متاسفانه تیم‌هایی که درخواست بازی با آن‌ها را داریم نمی‌پذیرند و مشکل این جاست. برای مثال با کشورهای تایلند و مالزی که احتمال هم‌گروه شدن با آن‌ها در رقابت‌های قهرمانی آسیا وجود دارد را داده‌ایم، اما به دلیل این که هنوز آماده نیستند و تیم‌شان شکل نگرفته درخواست ما را نمی‌پذیرند.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که پس تیم‌ ‌ملی ایران یک گام از رقبای خود پیش‌تر است؟ بیان‌ کرد: بله. همین طور است. تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و اردوهای تیم‌ ‌ملی برگزار می‌شود و از این نظر از سایر تیم‌ها جلوتر هستیم. حتی تیم زیر ۱۷ سال هم تشکیل شده است، در حالی که فکر می‌کنم که شاید آن‌ها حتی چنین تیم‌هایی را نیز در اختیار ندارند. به غیر از کشور ژاپن که مدرسه فوتسال در تمام رده‌های سنی مختلف تشکیل داده است.

او درباره درخواست بازی با کشورهای اروپایی نیز، بیان‌ کرد: تیم روسیه، نایب قهرمان جهان که تیم‌هایی هم‌چون ایتالیا و پرتغال را پشت سر گذاشته است، یکی از تیم‌هایی است که ایران با آن دیدارهای تدارکاتی را برگزار می‌کند. روسیه تیم خوب و عنوان‌داری است و ملی‌پوشان در دو سال گذشته از بازی مقابل روسیه ترس داشتند، اما پس از برگزاری دیدارهای مختلف ترس بازیکنان بر طرف شده است و به خوبی مقابل این تیم که نایب قهرمان دنیا است بازی می‌کنند. اسپانیا نیز همین طور است، اگر بازیکنان در مقابل این تیم بارها دیدار تدارکاتی را برگزار کنند بسیار خوب خواهند توانست تکنیک و تاکتیک‌های لازم را مقابل این تیم اجرا کنند. رایزنی‌هایی را نیز با تیم پرتغال داشته‌ایم، اما آن‌ها به دلیل مساله حجاب حاضر نیستند که در ایران حضور داشته باشند و بازی با حجاب برای آن‌ها سخت است.

سلیمانی در ادامه‌ بیان‌ کرد: امیدوار هستم در سال جاری برنامه‌های ما عملی شود و همه چیز دست به دست هم دهد تا تیم‌ ‌ملی به آمادگی کامل دست یابد.

فروزان سلیمانی در پایان بیان‌ کرد: پوشش خبری بسیار می‌تواند به رشد و توسعه فوتسال بانوان کمک کند و امیدوارم  تیم بانوان از حمایت رسانه‌ها برخوردار باشد. تیم فوتبال و فوتسال بانوان در مرحله از رشد قرار دارد و ان‌شاء‌الله این روند ادامه‌دار باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.