کد خبر : 92655
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 10:30
-

شمس:ترابیان نباید به فرانسه می‌رفت/او الان چه سمتی در تیم دارد؟ /بازیکنان‌مان تجربه نداشتند بهانه است

شمس:ترابیان نباید به فرانسه می‌رفت/او الان چه سمتی در تیم دارد؟ /بازیکنان‌مان تجربه نداشتند بهانه است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال، شکست ایران مقابل کرواسی و نرفتن سرمربی تیم ملی به فرانسه را فاجعه خواند. او گفت که در کمیته فوتسال کسی پاسخگوی انتقادها نیست. حسین شمس درباره نرفتن علی صانعی به همراه تیم‌ ‌ملی زیر ۲۰ سال فوتسال فرانسه، عنوان کرد: جای تاسف

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال، شکست ایران مقابل کرواسی و نرفتن سرمربی تیم ملی به فرانسه را فاجعه خواند. او گفت که در کمیته فوتسال کسی پاسخگوی انتقادها نیست.

حسین شمس درباره نرفتن علی صانعی به همراه تیم‌ ‌ملی زیر ۲۰ سال فوتسال فرانسه، عنوان کرد: جای تاسف دارد که بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند، اما سرمربی به همراه تیم نمی‌رود. کجای دنیا چنین اتفاقی را مشاهده می‌کنید؟ اگر سرمربی در کنار تیم نباشد می‌تواند اشتباه‌های بازیکنانش را رصد کند؟ پس هدف از این اردو چه بوده است؟ آیا آقایان به دنبال برگزاری دور همی بودند تا بروند از برج ایفل دیدن کنند؟

وی افزود: نمی‌دانم که در کمیته‌ فوتسال چه می‌گذرد. از آن طرف تیم‌ ‌ملی بزرگسالان ما مقابل کرواسی اولین باخت خود را تجربه می‌کند و سرمربی‌اش می‌گوید که زمین استاندارد نبوده و بازیکنانم به هماهنگی نرسیده اند. مگر بازیکنانتان را از آفریقا آورده‌اید که هماهنگ نشده‌اند. از آقایان می‌خواهم درست مصاحبه کنند و حداقل بگویند بازی تدارکاتی بوده و نتیجه‌ برایشان اهمیتی نداشته است، اما این که می‌گویند زمین کج بوده و بازیکنان‌مان تجربه نداشتند بهانه است. این حرف‌ها برای خودشان شاید قانع کننده باشد، اما برای ما ارزش ندارد.

سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی در ادامه‌ انتقادهای تندش از کمیته‌ فوتسال، گفت‌: در عرض دو روز سه فاجعه در فوتسال اتفاق می افتد. ابتدا سرمربی تیم‌ ‌ملی به همراه تیم نمی‌رود. سپس برای اولین بار از کرواسی شکست می‌خوریم و سومین فاجعه هم افتضاحی است که در لیگ یک به بار آورده‌اند و نمی‌خواهند رای کمیته‌ انضباطی را اجرا کنند. این اولین بار در تاریخ است که اهمیتی به رای کمیته‌ انضباطی نمی‌دهند و تیمی که محروم شده را کنار نمی‌گذارند. واقعا فوتسال ما تا این حد بی صاحب شده که چنین فجایعی را باید در آن ببینیم؟

شمس با تاکید بر این که تیم‌ ‌ملی زیر ۲۰ سال نباید به فرانسه می رفت، افزود: مگر می‌شود سرمربی را با خودشان نبرند؟ وقتی سرمربی نیست باید به سفارت فرانسه اعلام می‌کردند تا ویزای صانعی درست نشود ما هم نمی‌رویم. متاسفانه کسی در کمیته‌ فوتسال پاسخگو نیست و ما این حرف‌ها را می‌زنیم و کسی هم ککش هم نمی‌گزد. کفاشیان به عنوان سرپرست کمیته‌ فوتسال پاسخی برای این فجایع دارد؟ اهالی این رشته خون دل می خورند اما صاحبش مشخص نیست.

وی در پایان به حضور عباس ترابیان در کنار تیم زیر ۲۰ سال نیز انتقاد کرد گفت‌: معتقدم که ترابیان نباید به فرانسه می‌رفت. او الان چه سمتی در تیم دارد؟ امیدوار بودیم این سفر انجام نمی‌شد و در اعتراض به سفارت فرانسه می‌گفتند ویزای سرمربی ما باید صادر شود تا برویم. حتی می‌توانستند بازی‌ها را چند روز به عقب بیاندازند تا مشکل سرمربی تیم‌ ‌ملی بر طرف شود.
منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

خادم فوتسال چهارشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

با سلام.
این اقا خودش چه سمتی داره که هر وعده غذایی یک مصاحبه هم علیه تیم ملی انجام میدن؟
این اقا چرا نمیگن تیم ملی برای اولین بار برزیل رو برده.تیم ملی برای اولین بار سوم جهان شده در صورتی که ایشون هیچ نقشی در این افتخارات نداشتن.
ایشون بهتره به کارهای نداشتشون برسن تا دخالت در امور تیم ملی فوتسال .
این اقا به دلیل پرونده های حراستی از تیم ملی کنار گذاشته شدن .
شاعر میگه کافر همه را به کیش خیش پندارد..

عباس چهارشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

خویش نه خیش

عشق فوتسال چهارشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶

اولا این نه ایشان حسین شمس بزرگ و افتخار فوتسال ایران و آسیا و جهانه دوما ایشان موفقیتهای تیم ملی رو تبریک گفتن شما ندیدید سوما ایشان در ای اف سی اونقدر برنامه تدریس دارن که اگر خواستی یه روز برو فرودگاه پیش وازشون چهارما یه دونه از اون پرونده ها رو فاش کن ماهم بدونیم پنجمن کافر خودتی…

نام چهارشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

از بیکاری مجبوره هر روز مصاحبه کنه تا مطرح باشه !! دیگه با اون نتایج افتضاحی که تو این چند سال گرفته کسی هم بهش تیم نمیده !! هه

نام ... چهارشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

نه جاااااااااااااانم ایشان تیم نمیخوان به زور بهش تیم میدن

نام ... چهارشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

سلام .واقعا باید سعید عبدالوندرو به تیم ملی برگردوند ایشون در مربیگری در رده پایه واقعا خوب است بنده کنار ایشون کار کردم وچیزهای زیادی از ایشون یاد گرفتم .
چرا یه مربی که حتی تو تیم ملی (پایه ) هم نتیجه گرفته بود کنار گذاشته میشه .؟

نام چهارشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

سعید عبدالوند کسی هست که بدلیل پرونده معروف تبانی از مربیکری محروم شد در ضمن کجا با تیم ملی بوده که نتیجه هم گرفته؟؟!!! در ضمن اون تبانی معروف که عبدالوند محروم شد همون گیتی پسند و پرسپولیس بود که مدیر عامل وقت گیتی تیم یعنی طاهری گفت من ۲۰۰ میلیون پول نقد دادم به آفای شمس!!! خخخخ چقدر شمس و عبدالوند بهم میان !!!ههه

نام ... پنجشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۲:۱۰

دوست عزیز من کنار ایشون کار کردم وکارش رو هم دیدم انسان با ایمان و از دانش فنی بالایی برخوردار هستن. چرا سعی می کنی گناه دیگری و بشوری سعی کن حرف حق بزنی نه از روی دشمنی.درضمن درمورد نتیجه هم می تونی رزومه ایشون رو مطالعه کنی.درمورد تبانی آقایون زورشون به اون کله گندها نرسید ایشونو ..‌.
ذ

نام جمعه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

اگر توی تبانی دست نداشت چرا اسم اون کله گنده ها رو نگفت؟؟!! پس با اونا هم دست بوده دیگه؟؟!!!