کد خبر : 92654
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 10:32
-

ناظم‌الشریعه: فدراسیون فوتبال می‌داند چه کار می‌کنم/ باید پیشرفت تیم را نگاه کنید/ نگران نتیجه بازی‌های تدارکاتی نیستیم

ناظم‌الشریعه: فدراسیون فوتبال می‌داند چه کار می‌کنم/ باید پیشرفت تیم را نگاه کنید/ نگران نتیجه بازی‌های تدارکاتی نیستیم
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه نتیجه در بازی‌های تدارکاتی اهمیتی ندارد، گفت: فدراسیون فوتبال می‌داند چه کار می‌کنم چرا که هدفمان موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۰ است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه نتیجه در بازی‌های تدارکاتی اهمیتی ندارد، گفت: فدراسیون فوتبال می‌داند چه کار می‌کنم چرا که هدفمان موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۰ است.

سیدمحمد ناظم الشریعه درباره ارزیابی اش از دو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران مقابل کرواسی، گفت: باید پیشرفت تیم را نگاه کنید که چطور بوده است. از یک طرف نتوانستیم با بازیکنان کامل به کرواسی بیاییم و از طرف دیگر، یک روز بعد از سفر به کرواسی به میدان رفتیم که نتیجه آن در بازی اول شکست بود.

وی افزود: ضمن اینکه زمین سالن هم استاندارد نبود. در مجموع در بازی مقابل کرواسی بخصوص در نیمه اول بازی نخست هماهنگ نبودیم و به تدریج بهتر شدیم. در بازی دوم که بازیکنان ایران خیلی خوب بودند و عالی کار کردند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: باید قبول کنیم با چهار پنج روز نمی توان تیم را هماهنگ کنیم و همه کاری انجام بدهیم. از یک طرف نمی توانیم وقت بازیکنان را بگیریم. ما نیاز به بازی تدارکاتی بیشتری داریم چون بازیکنان زیر فشار است که خودشان را نشان می دهند و تجربه آنها بیشتر می شود.

ناظم الشریعه ادامه داد: در هر صورت از نظر من برد را جوانانی کردند که این شرایط برایشان لحاظ می شود. هرچه به بازیکنان جوان میدان بدهیم به نفع آنها است چراکه کمتر شرایطی پیش می آید که این بازیکنان فرصت نشان دادن توانایی خود را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان درباره انتقاداتی که نسبت به نتیجه تیم ملی در کرواسی صورت گرفته است، گفت: شرایط بازی تدارکاتی مشخص است. در این مسابقات باید به بازیکنان جوان میدان داده شود. نگران نتیجه بازی های تدارکاتی نیستیم. من کاری را با فدراسیون فوتبال شروع کرده ام و آنها می دانند چه کار می کنم. فدراسیون از همه چیز خبر دارد و فقط به آنها پاسخگو هستم. بنده با آقای تاج و کفاشیان هماهنگ کردم که کارها را انجام بدهیم. ما آینده و جام جهانی ۲۰۲۰ و موفقیت در این مسابقات را می بینیم که این مهم است.

تیم ملی فوتسال ایران که برای برگزاری دو بازی تدارکاتی عازم کرواسی شده بود، در بازی اول مقابل این تیم با نتیجه ۲ به ۴ مغلوب شد و در بازی دوم به تساوی یک به یک رسید. تیم ملی فوتسال ایران ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه کرواسی را به مقصد ترکیه و سپس ایران ترک می کند. اعضای تیم ایران ساعت ۶ صبح فردا وارد تهران خواهند شد.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ایرانی چهارشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

اقای ناظم دوست داریم