کد خبر : 92674
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 12:55
-

کمیته انضباطی جلوی برگزاری مسابقات پلی آف فوتسال را گرفت

کمیته انضباطی جلوی برگزاری مسابقات پلی آف فوتسال را گرفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مقاومت قرچک، آتلیه‌ قم، سن‌ایچ ساوه و نفت امیدیه خوزستان چهار تیمی هستند که به مرحله پلی آف لیگ دسته اول رسیده اند و از این بین دو تیم سهمیه حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب خواهد کرد. بعد از اعتراض چند باشگاه به استفاده غیرمجاز دو بازیکن در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مقاومت قرچک، آتلیه‌ قم، سن‌ایچ ساوه و نفت امیدیه خوزستان چهار تیمی هستند که به مرحله پلی آف لیگ دسته اول رسیده اند و از این بین دو تیم سهمیه حضور در مسابقات لیگ برتر را کسب خواهد کرد.

بعد از اعتراض چند باشگاه به استفاده غیرمجاز دو بازیکن در تیم مقاومت قرچک، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که باید از مقاومت امتیاز کسر و بازی های این تیم تکرار شود. باوجود این سازمان لیگ فوتسال با نادیده گرفتن این رای، حتی برنامه مسابقات پلی آف را اعلام کرد. طبق برنامه قرار بود هفته اول این مسابقات فردا پنجشنبه برگزار شود. این خبر حتی به صورت رسمی از سایت فدراسیون فوتبال اعلام شد ولی به نظر می رسد کمیته انضباطی، جلوی برگزاری این مسابقات را گرفته است چرا که دیدارهای پلی آف فردا هم برگزار نمی شود.

کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال در این خصوص گفت: به چهار تیم حاضر در مرحله پلی آف نامه زدیم که این مسابقات فردا پنجشنبه برگزار نخواهد شد.

وی درباره زمان برگزاری این مرحله از لیگ دسته اول فوتسال، تاکید کرد: هنوز مشخص نیست. دو سه تیم شکایت داشتند که قرار است کمیته انضباطی روز شنبه هفته بعد جلسه ای را با حضور آنها برگزار کند. همه چیز به آن جلسه بستگی دارد.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عرفان چهارشنبه , ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳

متاسفانه فدراسیون و کمیته انضباطی در اقدام قاطع علیه تخلفات دانه درشت ها و وابستگان به مناصب قدرت آنقدر ضعیف و ذلیلانه برخورد می کنند که متخلف به جای اینکه نادم و پشیمان باشد با گستاخی به تهاجم روی می آورد و انگار تمام تیم های لیگ یک باید از ساحت ایشان به خاطر تخلف شان تشکر هم کنند !
آقای حسن زاده ، جناب کفاشیان و اعضای هیات رییسه فوتسال اگر نخواهید
جلوی تخلف و فساد در فوتسال و فوتبال بایستید چیزی جز این به ذهن افکار عمومی متبادر نمیگردد که خودتان هم همزن این گرداب فساد هستید!
اندکی قاطعیت!!!

نام ... پنجشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۴۰

آقا عرفان شما در جریان امور نیستید خواه شم یکنم اظهار نظر نکنید

نام ... پنجشنبه , ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۹:۴۱

برای این بازیکنان کارت صادر شده و غیر قانونی بازی نکرده اند آقایونی که اجازه بازی به این دو نفر را داده اند باید جوابگو باشند مردم که نمیتوانند چوب اشتباه دیگران را بخورند