کد خبر : 92775
تاریخ انتشار : جمعه 18 فروردین 1396 - 16:22
-

صمیمی:با نسل طلایی کرواسی بازی کردیم/استفاده از بازیکنان جوان مطمئنا تاوانی هم دارد/امیدوارم این وعده وعیدهای مسئولان عملی شود/ یک‌سری دشمن در خانواده فوتسال داریم که دوست ندارند تیم ملی نتیجه بگیرد

صمیمی:با نسل طلایی کرواسی بازی کردیم/استفاده از بازیکنان جوان مطمئنا تاوانی هم دارد/امیدوارم این وعده وعیدهای مسئولان عملی شود/ یک‌سری دشمن در خانواده فوتسال داریم که دوست ندارند تیم ملی نتیجه بگیرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص اردوی تیم ملی در کشور کرواسی و یک شکست و یک تساوی مقابل تیم ملی این کشور در دیدارهای دوستانه، اظهار داشت: کرواسی مدت زیادی است در اردوی‌های مختلف شرکت کرده و حدود ۱۱ بازی دوستانه هم برگزار کرده است. وی ادامه داد: بنابه گفته سرمربی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا صمیمی در خصوص اردوی تیم ملی در کشور کرواسی و یک شکست و یک تساوی مقابل تیم ملی این کشور در دیدارهای دوستانه، اظهار داشت: کرواسی مدت زیادی است در اردوی‌های مختلف شرکت کرده و حدود ۱۱ بازی دوستانه هم برگزار کرده است.

وی ادامه داد: بنابه گفته سرمربی تیم ملی کرواسی، بازیکنان این تیم نسل طلایی این کشور هستند. ما بعد از اتمام لیگ تمرین آن‌چنانی بین بازیکنان تیم ملی نداشتیم، از سوی دیگر خوشبختانه بازیکنان جدید و جوان هم به تیم ملی اضافه شده‌اند.

گلر تیم ملی فوتسال تصریح کرد: سیاست‌گذاری ناظم الشریعه برای آینده تیم ملی مناسب است، بازیکنان جوان زیادی در حال حاضر در تیم ملی حضور دارند. در دیدار اول مقابل تیم ملی کرواسی بدلیل عدم هماهنگی بین بازیکنان و آماده نبودن شرایط بدنی بازیکنان نتوانستیم در این دیدار نتیجه مناسبی کسب کنیم. در دیدار دوم بهتر بودیم و اگر اشتباهات جزئی در این دیدار نبود، مطمئنا می‌توانستیم با اختلاف زیاد بازی را برنده شویم.

صمیمی افزود: شرایط فعلی تیم ملی واقعا متفاوت است، نگاه ما باید با دید باز باشد. باید شرایطی مهیا شود تا از بازیکنان جوان هم در تیم ملی استفاده شود. تیم ملی فوتسال ایران نباید به صورت گل‌خانه‌ای باشد که فقط از ۱۴ بازیکن برای دیدارهای رسمی یا دوستانه انتخاب شوند.

وی اظهار داشت: لباس تیم ملی مقدس است و بهتر است بازیکنان جوان هم شانس این را داشته باشند تا از این لباس مقدس نهایت استفاده را ببرند. استفاده از بازیکنان جوان مطمئنا تاوانی هم دارد، عدم نتایج مناسب مقابل تیم ملی کرواسی تاوان استفاده از بازیکنان جوان است. البته هدف کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فراتر از کسب نتایج در دیدار های دوستانه است، مطمئنا با کسب قهرمانی در آسیا و باقی ماندن در جمع ۳ تیم برتر جهان تلخی های یک دیدار دوستانه را از بین می‌برد.

دروازه‌بان تیم ملی گفت: خوشبختانه داشتن لیگ پویا و جوان باعث شده است تا دروازه‌بانان جوان و مستعدی هم داشته باشیم، به نظر من دروازه‌بانان جوان می‌توانند برای تیم ملی بسیار مثبت باشند. برای شخص خود من فرقی ندارد که دروازه‌بان اصلی تیم ملی باشم، بازیکنانی که عملکرد بهتری داشتند چه در پست من، حتی در پست های دیگر باید در ترکیب اصلی تیم ملی باشند. تیم ملی جایگاه بهترین‌ها است که مطمئن هستم همه بازیکنان ایرانی شایسته این عنوان را دارند.

صمیمی عنوان داشت: ما به مشکلات تیم ملی فوتسال عادت کرده‌ایم، حداقل امیدوارم نگاه مسئولان به فوتسال که عنوان سومی دنیا را هم کسب کرده‌ایم، متفاوت باشد. حتی سرمربی تیم ملی کرواسی صحبت‌هایی با مربی تیم ملی ایران داشت، عنوان کرد که بازیکنان فوتسال ایرانی بسیار مستعد هستند. ایران از نظر فوتسال غنی است، در خارج از کشور واقعا احترام خاصی به تیم ملی فوتسال ایران قائل هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم نگاه و احترامی که بقیه فوتسالی های دنیا نسبت به ما دارند، این نگاه و احترام هم از سوی مسئولان فوتسال ایران نسبت به بچه های فوتسال انجام شود. قبل از حضور در کشور کرواسی مهدی تاج رئیس فدارسیون فوتبال و ساکت مدیر تیم های ملی فدراسیون قول‌هایی به فوتسالی‌ها دادند که صرفا امیدوارم این وعده وعیدهای مسئولان عملی شود.

گلر تیم ملی فوتسال ایران گفت: کادرفنی که تیم ملی فوتسال دارد بسیار قوی و کاربلد هستند، طبق صحبت ‌های سرمربی تیم ملی قرار است در هر ماه حدود ۱۲ روز بازیکنان کنار یکدیگر باشند تا بازیکنان به هماهنگی لازم بین خود برسند. باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا بتوانیم عنوان قهرمانی را کسب کنیم. عدم نتیجه در اردوی کرواسی چندان برای ما از اهمیت خاصی برخوردار نیست و بهتر است هواداران فوتسال اندکی صبور باشند.

صمیمی افزود: خواهشی کنم من شخص خودم از تمامی رسانه‌ها دارم این است که از خوبی‌های فوتسال ایران زیاد در بین رسانه‌ها کار شود، چون مردم هم باید خوبی‌های بازیکنان تیم ملی فوتسال را ببینند. متاسفانه ما یک‌سری دشمن در خانواده فوتسال داریم که دوست ندارند تیم ملی نتیجه بگیرد.

وی اظهار داشت: هر ورزشی به‌طبع حاشیه‌هایی دارد، فوتسال هم جزو ورزش است. نباید به حاشیه‌ها دامن زد و بهتر است از شرایط مثبت و خوب فوتسال هم اخباری درج شود. اکثر رسانه‌ها همیشه یار فوتسال بودند و امیدوار در ادامه مسیر و مسابقات تیم ملی، باردیگر همراه فوتسال و بازیکنان فوتسال باشند.

گلر تیم ملی در پایان صحبت‌هایش خاطر نشان کرد: حدود ۷ نفر از بازیکنان تیم ملی که در جام جهانی حضور داشتند، در حال حاضر در اردوی تیم ملی هستند. جوانگرایی در فوتسال ایران یکی از نکات بسیار مثبتی است که می‌تواند نوید‌بخش این باشد که فوتسال ایران متکی بر اسم بازیکنان نیست. خلاف مسیر حرکت کردن برای تیم ملی اصلا مناسب نیست و در آخر بهتر است این نکته را بگویم که بازی های دوستانه تیم ملی برای بازیکنان جوان جای آزمون و خطا است. انشالله در بازی های رسمی تیم ملی واقعی فوتسال را رسانه‌ها و مردم می‌بینند.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

اگر تیم ملی جایگاه بهترینها بود شما در آن جایی نداشتید. واگر واقعا جوانگرایی با برنامه داشتید که البته لازم واجب میباشدچرا اجازه ندادی دروازه بان دیگری در بازی دوم با کرواسی بازی کند شما که میگویید در بازی دوستانه نتیجه برایتان مهم نیست.

نام ... جمعه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳

اقای مصمیمی چطوری ۵ تا گل از کرواسی خوردی ااااااخه

نام ... جمعه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

چرا ضعف های خودت رو قبول نداری .
چطوری از وسط زمین لایی خوردی جلو اسپانیاااا

اصغر جمعه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

جوون کدوم احترام،!!! تیم ملی رو بردن تو یه مدرسه ت.و یه شهر کوچیک و…
باش بابا!!

نام ... جمعه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷

دشمن؟! تو جوونى واستا بازیت رو بکن داداش، دشمن فرضى هم نسازین برا خودتون تیم ملى مال ٧٠-٨٠ میلیون ایرانیه

نام جمعه , ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳

ضعیف ترین گلر تاریخ فوتسالی اگه اون گل های الکیو جلو روسیه نمیخوردی شاید قهرمان جهان شده بودیم واقعا کجایی مصطفی نظری جات خالی تو تیم ملی

علی شنبه , ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۵۰

شما در لیگ سخن گو باشگاه مس بودی تیما به گ ا دادی رفت الانم شدی سخن گو تیم ملی ؟یعنی این تیم بزرگتر از شما نداره؟در ضمن برای جوانگرایی بهتر در اردوی بعد یکی دیگه جایگزینه شما بشه ببینیم باز هم همینطور مصاحبه میکنی آقای سخنگو