کد خبر : 92831
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 17:46
-

جلسه بی نتیجه تاج با فوتسالی ها/ خبرهای خوب رئیس فدراسیون درباره میزبانی جام جهانی

جلسه بی نتیجه تاج با فوتسالی ها/ خبرهای خوب رئیس فدراسیون درباره میزبانی جام جهانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال ظهر امروز(یکشنبه) با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، علیرضا سهرابی، کریم منصوری، حامد نجفی، محمدرضا غفاری و سعید نجاریان برگزار شد. در این جلسه قرار بود درخصوص تاریخ دقیق شروع لیگ برتر ۹۶ و لیگ برتر امیدها، وضعیت پلی‌آف لیگ یک، انصراف تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، جلسه هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال ظهر امروز(یکشنبه) با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، علیرضا سهرابی، کریم منصوری، حامد نجفی، محمدرضا غفاری و سعید نجاریان برگزار شد.

در این جلسه قرار بود درخصوص تاریخ دقیق شروع لیگ برتر ۹۶ و لیگ برتر امیدها، وضعیت پلی‌آف لیگ یک، انصراف تیم عصر اراک، درخواست گیتی پسند برای تاخیر در شروع لیگ  تصمیم‌گیری شود اما بدون هیچ مصوبه ای به اتمام رسید.

در این جلسه ابتدا سلیمانی دبیر سازمان لیگ گزارشی از عملکرد سازمان در سال ۹۵ ارائه کرد و در ادامه هر کدام از اعضا، مشکلات فوتسال را بیان کردند.

مهدی تاج که برای اولین بار در سال جدید پای صحبت‌های اعضای هیات رییسه می‌نشست در این جلسه از استقلال کامل فوتسال حمایت کرد و درباره پخش زنده مسابقات فوتسال نیز گفت که با سازمان صدا و سیما توافق کرده تا مسابقات لیگ فوتسال و فوتبال ساحلی نیز در کنار لیگ برتر فوتبال پخش شود. همچنین رئیس فدراسیون فوتبال از درآمدزایی فوتسالی ها توسط میزبانی از تیم های آسیایی در آکادمی جدید فوتسال خبر داد.

تاج همچنین درباره میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ گفت: در جلسه اخیر کمیته مسابقات فیفا رایزنی های مثبتی داشته و برخی اعضا موافقت خود با اعطای میزبانی به ایران را اعلام کرده اند.

جلسه امروز هیات رئیسه فوتسال بدون مصوبه به پایان رسید و تصمیم‌گیری در مورد اتفاقات روز فوتسال به جلسه هفته آینده موکول شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.