کد خبر : 92820
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 13:29
-

عراقی زاده:در تقویم مسابقات گیتی پسند را نیز در نظر بگیرید

عراقی زاده:در تقویم مسابقات گیتی پسند را نیز در نظر بگیرید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قائم مقام گیتی پسند درخصوص تاریخ شروع لیگ قهرمانان جام باشگاه های آسیا گفت : این مسابقات از ۲۸ تیر لغایت ۸ مرداد به میزبانی ویتنام آغاز خواهد شد. وی گفت : باتوجه به اینکه باشگاه گیتی پسند بعنوان نماینده کشور ایران در این مسابقات حضور دارد لذا از ریاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،قائم مقام گیتی پسند درخصوص تاریخ شروع لیگ قهرمانان جام باشگاه های آسیا گفت : این مسابقات از ۲۸ تیر لغایت ۸ مرداد به میزبانی ویتنام آغاز خواهد شد.
وی گفت : باتوجه به اینکه باشگاه گیتی پسند بعنوان نماینده کشور ایران در این مسابقات حضور دارد لذا از ریاست کمیته فوتسال و اعضاء محترم هیات رئیسه تقاضامندیم در تقویم برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال در فصل ۹۶-۹۷ مسابقات جام باشگاه ها را نیز در نظر بگیرند.
عراقی زاده گفت: همانطور که برای حضور پرقدرت تیم ملی تقویم مسابقات را چیدمان می کنند انتظار داریم در این راه نماینده ایران را نیز مدنظر قرار دهند.
قائم مقام گیتی پسند گفت: همیشه نماینده های ایران اعم از فولاد ماهان ، شهید منصوری، گیتی پسند، دبیری و تاسیسات دریایی نماینده های قدرتمندی از ایران در آسیا بوده اند و سال گذشته که برای اولین بار تاسیسات دریایی بعد ازیک قهرمانی به مرحله چهار تیم راه نیافت این یک زنگ خطر از سمت سایر کشورهای آسیایی برای ایران می باشد. پس ما انتظارمان از اعضاء هیات رئیسه سازمان لیگ و مسئولین کمیته فوتسال این است که مسابقات لیگ برتر فوتسال از تاریخ بعد از جام باشگاه های آسیا آغاز گردد تا ما نیز بتوانیم با روانه کردن یک تیم در شان فوتسال ایران انشاالله قهرمانی را به جامعه فوتسال هدیه کنیم.
وی افزود: دیگر به این صورت نیست که دیگر تیمها زنگ تفریح تیم های ایرانی باشند و در باشگاه ها اکثر تیمها با بازیکنان سایر کشورهای صاحب سبک مثل برزیل به این مسابقات خواهند آمد.
عراقی زاده درپایان افزود: دست یاری به سوی همه جامعه فوتسال اعم از سازمان لیگ ، کمیته فوتسال ، جامعه مربیان ، داوران ، پیشکسوتان و اصحاب جراید دراز می کنیم تا برای برافراشتن پرچم ایران در قله آسیا ما را یاری نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Omid یکشنبه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

درود بر شما اقای عراقی زاده …
الحق که حرف حق رو زدی …..
من مطمئنم با درایت شما قهرمانی مال گیتی پسند هست.

نام ... یکشنبه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

البته با علی افضل ایشالا

علی یکشنبه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳

حتما???

نام ... دوشنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

تا پارسال عراقی زاده و جنتی ادمهای بدی بودن الان خوب و مدیر شدن…. عجب?

نام سه شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

خوبه عراقی زاده از زیر سایه علی طاهری دربیاد