کد خبر : 92804
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 فروردین 1396 - 11:20
دسته‌بندی نشده
-

ناظم‌الشریعه: رنکینگ دنیا برای من مهم نیست/ مردم بهترین قاضی هستند/ هدف پیش روی ما اکنون مسابقات آسیایی است

ناظم‌الشریعه: رنکینگ دنیا برای من مهم نیست/ مردم بهترین قاضی هستند/ هدف پیش روی ما اکنون مسابقات آسیایی است
سرمربی تیم‌ملی فوتسال گفت: هر کس آزاد است که نظرش را اعلام کند و ما هم باید به نظر دیگران احترام بگذاریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌ملی فوتسال ایران در تعطیلات نوروز اردوی خودش را در کرواسی برگزار کرد و دو بازی دوستانه هم با این تیم برگزار کرد که عملکرد شاگردان ناظم‌الشریعه در این دو بازی باعث شد تا انتقاداتی از سوی برخی از پیشکسوتان فوتسال را به دنبال داشته باشد.

محمد ناظم‌الشریعه در مورد عملکرد تیم‌ملی فوتسال در اردوی کرواسی گفت: تیم ما در حالی که باید با تمام نفرات عازم کرواسی می‌شد اما در لحظات آخر چند بازیکن اصلی خودمان را به دلایل مختلف همراه خودمان نداشتیم و مجبور شدیم در دو بازی مقابل کرواسی به جوانان تیم میدان دهیم. در بازی اول از عملکرد بازیکنان تیم رضایت نداشتم اما در بازی دوم شرایط بهتری داشتیم و موفق شدیم نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

وی ادامه داد: ما در این اردو از بازیکنان جوان مانند عباسی، عزتی، رفیعی و نصرالله‌زاده استفاده کردیم که حضور آنها در این بازی‌ها باعث می‌شود تا اعتماد به نفس این بازیکنان برای دیدارهای رسمی بالا برود. ضمن اینکه تیم‌ملی کرواسی یک هفته دیگر باید در یک تورنمنت مهم اروپایی شرکت کند و بازی مقابل ما برای آمادگی آنها از اهمیت بالایی برخوردار بود به همین دلیل با تمام نفرات خودشان جلوی ما قرار گرفتند.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال در خصوص آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال دنیا و قرار گرفتن ایران در رده ششم این رده‌بندی گفت: رنکینگ جهانی فوتسال چندان برای من اهمیت ندارد و مهم فعالیت ورزشی ما و نتایجی است که در مسابقات مهم کسب می‌کنیم. در حال حاضر هدف اصلی ما مسابقات آسیایی است که شهریور ماه برگزار می‌شود و باید از چند وقت دیگر تمرینات و اردوهای خودمان را برای این رقابت‌ها آغاز کنیم و قطعا با شروع فعالیت‌های ما رتبه بهتری در رنکینگ تیم‌های برتر دنیا کسب می‌کنیم.

ناظم‌الشریعه در مورد انتقادهای حسین شمس نسبت به عملکرد تیم ملی در کرواسی افزود: هر کس آزاد است که نظرات خودش را اعلام کند و باید به حرف‌های دیگران هم احترام گذاشت. من اگر در کرواسی و در یک بازی تدارکاتی به بازیکنان جوان میدان ندهم پس باید این جوانان چه زمانی فرصت بازی کردن پیدا کنند؟ مردم بهترین قاضی در مورد عملکرد تیم‌ملی هستند و هدف ما هم کسب رضایت مردم است.

منبع: آنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام یکشنبه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴

آیت اللهی تشکر تشکر

نام ... دوشنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۸:۱۹

واقعا تاسف رنگکینگ برات مهم نیست واقعا. ………

نام ... دوشنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

فوتسال ایران کیروش میخواهد نه کسی مثل تو را.

نام ... سه شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

فوتسال ایران کیروش میخواهد تا این باند بازی ها از بین برود نه یک ناظم مدرسه.