کد خبر : 92868
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردین 1396 - 15:39
دسته‌بندی نشده
-

افضل:با قائم مقام گیتی پسند مدام صحبت می کنم/مس با مدیرعامل جدید شرایطش بهتر شد/به خاطر مسائل خانوادگی نمی توانم در تبریز بمانم/نمی توانم بگویم با گیتی پسند مذاکره کرده ام یا نه!

افضل:با قائم مقام گیتی پسند مدام صحبت می کنم/مس با مدیرعامل جدید شرایطش بهتر شد/به خاطر مسائل خانوادگی نمی توانم در تبریز بمانم/نمی توانم بگویم با گیتی پسند مذاکره کرده ام یا نه!
سرمربی فصل گذشته تیم فوتسال مس سونگون گفت: به خاطر مشکلات خانوادگی برایم سخت بود که در تبریز بمانم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا افضل درباره اینکه گفته می شود یکی از گزینه های اصلی تیم فوتسال گیتی پسند برای سرمربیگری است گفت: گیتی پسند چند مربی مدنظر دارد و برنامه هایی از آنها گرفته است. به هر حال تا زمانی که نام سرمربی رسما اعلام نشود نمی توان گفت با این باشگاه مذاکره کرده ایم یا خیر!

وی یادآور شد: بنده با قائم مقام باشگاه گیتی پسند دوست هستم و مدام با ایشان صحبت می کنم. سالهای قبل هم صحبت می کردم.

سرمربی فصل گذشته مس سونگون درباره اینکه به باشگاه گیتی پسند اعلام کرده تا زمان قطعی شدن حضورش در این تیم برنامه ای ارائه نمی دهد، گفت: این رویه من است. سالهای قبل هم که می خواستم با مس قرارداد ببندم، می گفتم بعد از امضای قرارداد برنامه جذب بازیکن و اردوها را اعلام می کنم. اعتقاد دارم باشگاه اگر یک مربی را بخواهد، قطعا با او قرارداد می بندد و سپس دنبال هدفهایش می رود. امیدوارم باشگاه گیتی پسند هم هرنفری را که مدنظر دارد جذب کند.

افضل در پایان درباره حضور دو ساله اش در تیم مس سونگون هم تاکید کرد: من دو سال خوب را در مس داشتم. صرفنظر از نتیجه، فصل گذشته شرایط با حضور مدیرعامل جدید بهتر هم شد و خیلی راضی بودم. با این حال به خاطر مشکلات خانوادگی، برایم سخت بود که بخواهم در تبریز بمانم و برای همین تصمیم گرفتم سال آینده آنجا کار نکنم.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷

انصافا و بدون تعصب علی افضل بهترین گزینه هستش با احترام به دیگر مربیان
گیتی پسند نباید از دستش بده .

نام سه شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳

حالا که میگی انصافا باید بگم انصافا علی افضل اصلا شخصیت و صلاحیت مربیگری یم گیتی پسند را نداره. آدمی که کنترل رفتار و کاراش دست خودش نیست و مثل میمون چی توز کنار زمین بالا و پایین میپره و دعوا راه میندازه و به تیم حریف بی احترامی میکنه نمیتونه مربی یک تیم بزرگ و باکلاس باشه

نام سه شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴

خیلی مردی واقعا هر جا کار کردی با قدرت و هدف مند کار کردی و مدیریتت زبان زده

نام سه شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲

واقعا علی افضل یک مربی با شخصیت و با ادب و باتربیت است. فقط یک نفر باید این را به آقای جنتی ثابت کند تا ایشان هم متقاعد بشن که علی افضل برای گیتی پسند مربی خوبیه.

نام سه شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

شما نگران نباش!!!آقای عراقی زاده داره تمام تلاش خودش را میکنه. منتهی آقای جنتی داره سرسختی بی مورد نشون میده و باور نمیکنه!!!
مشکل اینجاست که آقای جنتی آدم زودباوری نیست.البته از توانایی های آقای عراقی زاده نباید غافل شد.??????

علی سه شنبه , ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴

جدای از حواشی موجود عرض میکنم:اگر علی آقای افضل کمی بر اعصاب خودش مسلط باشه بهترین مربی ایرانه وحتی میتونه به عنوان سرمربی تیم ملی هم خدمت کنه…اماباید آقای جنتی وعراقی زاده به شرط اخلاق فقط ایشون را انتخاب کنند.تا موفقیت در آسیا وانشاالله جهان تضمین بشه

نام پنجشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۵۶

این چه حرفیه میزنی آقای محترم. یعنی داری بطور غیرمستقیم میگی علی آقا مشکل روانی داره؟این چه حرفیه

ستار پنجشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۵۸

مستقیم داره میگه. غیرمستقیم کدومه!!!!

نام ... چهارشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۲۴

لک نابود کرد گیتی پسند رو خدا نگذره.

نام پنجشنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸

آره بابا تیم به این خوبی را باید قهرمان ایران میکرد