کد خبر : 92918
تاریخ انتشار : جمعه 25 فروردین 1396 - 13:35
-

صانعی با خردجمعی درخواست ویزای فرانسه نداد!/ نرفتن سرمربی تیم‌ملی غیرمترقبه نبود/ عدم تغییر تاریخ سفر به دلیل تلاقی با بازی با ازبکستان

صانعی با خردجمعی درخواست ویزای فرانسه نداد!/ نرفتن سرمربی تیم‌ملی غیرمترقبه نبود/ عدم تغییر تاریخ سفر به دلیل تلاقی با بازی با ازبکستان
در پی نبود زمان کافی برای صدور ویزای فرانسه، علی صانعی درنهایت با خرد جمعی از ارائه درخواست ویزای فرانسه انصراف داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که پیرامون نرفتن سرمربی تیم‌ملی فوتسال زیر ۲۰سال ایران حواشی بسیار زیادی به وجود آمد و گمانه‌زنی‌های زیادی نیز صورت گرفت اما همچنان علی صانعی سیاست سکوت در پیش گرفته است. با این حال خبرنگار Fut5al به نکات جالبی از نرفتن سرمربی این تیم دست یافته که نشان می‌دهد سکوت صانعی بدول دلیل نبوده است.

بنا به اخبار موثق، در شرایطی که علی صانعی از اواسط اسفند تمامی مدارک خود را برای سفارت فرانسه به فدراسیون ارائه کرده و تا روز ۲۵اسفند ماه نیز منتظر تاریخ انجام مصاحبه در سفارت فرانسه مانده بود، با گمان اینکه به احتمال فراوان انجام این سفر با توجه به تاخیر و مشکل تراشی‌ سفارت فرانسه لغو خواهد شد و اطمینان از این که تا پایان سفر خانوادگی‌اش احتیاجی حداقل به پاسپورتش نیست، عازم سفر کوتاه مدت خصوصی خود به خارج از کشور شد که در اولین روز سفرش با پیغام اینکه سفارت اعلام کرده تا فردا پاسپورت‌ها تحویل داده شود، روبرو و شوک‌زده شد!

صانعی که پس از اتمام سفر شخصی بلافاصله پیگیر حضورش در سفارت فرانسه شده بود این بار با سدی به نام تعطیلی‌های دراز مدت ایران در ایام قبل سال و ۴روز ابتدایی عید که سفارت‌های خارجی را نیز در تهران تحت تاثیر خود قرار می‌دهد مواجه شد تا در نهایت در اولین بازگشایی سفارت فرانسه در پنجم فروردین ماه با کنسول دیدار کند.

در دیدار پر از احترام روز پنجم فروردین خانم کنسول با علی صانعی، به وی اعلام می‌شود که با علم به شان سرمربیگری تیم‌ملی وی با توجه به اتفاقات منطقه و حساسیت‌های زیاد اخیر، دادن ویزای ملی فرانسه ممنوع و امکان دادن چنین ویزایی به صانعی نیست لذا او نیز باید همچون سایرین پروتکل زمان‌بر ویزای شینگن اتحادیه اروپا را پشت سر بگذارد که با کمک سفارت فرانسه، وی می‌تواند برای دومین بازی ایران بلافاصله عازم فرانسه شود.

سرمربی تیم‌ملی زیر ۲۰سال ایران در مواجهه با این همکاری سفارت تا ظهر مهلت گرفته و بلافاصله با همکاران خود در اردوی تیم‌ملی وارد جلسه می‌شود و در نهایت با خردجمعی تصمیم می‌گیرد تا به عوض حضور در یک بازی خود، یک بازیکن دیگر به کاروان اعزامی ایران اضافه شود و بدین ترتیب گلر سوم که قبلا به همراه گروه ویزایش صادر شده به کاروان ایران اضافه می‌شود. علی صانعی تصمیم می گیرد تا آخرین روز نیز به دلیل حفظ روحیه بازیکنانش چیزی را اعلام نکند و شب قبل از اعزام تیم بازیکنان را از این تصمیم آگاه می‌کند.

اگر چه سرمربی تیم‌ملی می‌توانسته بدون سرو صدا برای همان یک بازی نیز عازم فرانسه شود و از هرگونه حواشی رسانه‌ای جلوگیری کند اما این تصمیم وی باعث می شود تا بازیکنی به تیم‌ملی اضافه شود که به گفته مربیان تیم‌ملی یکی از بهترین عملکردهای خود را برای اثبات حضور در آسیایی به نمایش بگذارد.

گفتنی است پیش از تمام حواشی به وجود آمده در خصوص ویزای صانعی، به دلیل موانع و مشکلات صدور روادید و مجوز خروج از کشور بازیکنان تیم زیر ۲۰سال که به نظر می‌رسیده در ایام تعطیلات عید پروسه خروجشان دچار مشکل شود، یکبار نیز مکاتبه‌ای اورژانسی با فدراسیون فرانسه صورت گرفته تا بازی یک هفته به تعویق بیفتد اما فدراسیون فرانسه تاریخ جدیدی را پیشنهاد می‌دهد که تداخل با سفر تیم‌ملی به ازبکستان داشته است و در نهایت باعث می‌شود مربیان تیم‌ملی بواسطه تجربه ارزشمند بازی‌های برون مرزی برای بازیکنان کم تجربه خود قید کنسل کردن این بازی را بزنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نامزد جمعه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

یعنی خوشم میاد بعد کفاشیان و ترابیان ، شما رو هم سیاه کرد
اهالی فوتسال به سیاه بازی جناب صانعی عادت کردن . ایشون خیالش راحته که همیشه کار براش تو فدراسیون هست بخاطر همینه که عین خیالش هم نیست که چه اتفاقی افتاده . خرد جمعی هم بازی جدیده برا اینه که کسی بهشون خرده نگیره

نام جمعه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷

جناب صانعی غیر از این هم از شخص شما انتظار نمیرفت خدا به شما خیر بدهد انشالله هر جا هستید در پناه خدا و موفق باشید یا على مدد