کد خبر : 92980
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396 - 13:16
-

ناظم‌الشریعه: از رئیس‌جمهور می‌خواهم از فوتسال حمایت بیشتری شود/ هدف ما تکرار قهرمانی آسیا است

ناظم‌الشریعه: از رئیس‌جمهور می‌خواهم از فوتسال حمایت بیشتری شود/ هدف ما تکرار قهرمانی آسیا است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در حاشیه مراسم قدردانی از حسن‌زاده که برای دومین بار  به عنوان مرد سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۶ انتخاب شده بود، گفت: این خوب است که ما از ورزشکاران قهرمان خود اینگونه قدردانی نماییم و از آن بهتر این مراسم این است که این قدردانی توسط رئیس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم‌الشریعه در حاشیه مراسم قدردانی از حسن‌زاده که برای دومین بار  به عنوان مرد سال فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۶ انتخاب شده بود، گفت: این خوب است که ما از ورزشکاران قهرمان خود اینگونه قدردانی نماییم و از آن بهتر این مراسم این است که این قدردانی توسط رئیس کمیته فوتسال آسیا کفاشیان صورت گیرد و می‌توانیم اینگونه مراسم‌ها را به فال نیک بگیریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در مورد  اخلاق تیمهای در لیگ برتر فوتسال در سال ۹۵ گفت: حساسیت‌ها در لیگ فوتسال زیاد است، وقتی حساسیت بالا برود و باشگاهها حرفه ای نباشند، امکانات و ابزار لازم نباشد، مطمئناً اتفاقاتی هم صورت می‌گیرد. ما باید با یک برنامه ریزی خوب بتوانیم این حساسیتها و مشکلات را بر طرف کنیم.

ناظم‌الشریعه انتظارات و دغدغه‌هایی هم از رئیس‌جمهور آینده داشت و عنوان کرد: از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهم با توجه به اینکه انتظارات از فوتسال بالا رفته، توجه بیشتری به فوتسال شود، چون فوتسال ما دارای پتانسیل‌های  و جوانهای با استعاد فراوانی است. و در صورت حمایت از تیم ملی ما می توانیم این مقام ها را تکرار نماییم

سرمربی تیم ملی همچنین در مورد وضعیت تیم ملی گفت: الان تیم ملی امید در حال اردو است و توجه بیشتر ما به تیم ملی امید است. تیم ملی بزرگسالان اواخر اردیبهشت با تیم B که تشکیل شده است قرار است در ترکمنستان بازی دوستانه ای با این تیم داشته باشیم و در حال حاظر بیشترین توجه ما به بازی‌های داخل سالن آسیا که در شهریورماه و قهرمانی آسیا که در بهمن‌ماه برگزار می‌شود، خواهد بود و در اردوی پیش‌رو قرار است که ما از بازیکنان تیم ملی که سوم جهان شده، همراه با بازیکنان جوان که در کرواسی تیم ملی را همراهی کرده بودند که جمعاً ۲۵ نفر هستند را دعوت کنیم تا انشالله بتوانیم مجددا قهرمانی خود را در آسیا تکرار کنیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.