کد خبر : 92996
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1396 - 13:07
-

ناظم‌الشریعه: پاداش بازیکنان چند روز آینده پرداخت می‌شود / امیدوارم انتخاب حسن‌زاده تلنگری باشد برای مسئولان/ تلاش می‌کنیم برنامه مدونی برای تیم ملی داشته باشیم

ناظم‌الشریعه: پاداش بازیکنان چند روز آینده پرداخت می‌شود / امیدوارم انتخاب حسن‌زاده تلنگری باشد برای مسئولان/ تلاش می‌کنیم برنامه مدونی برای تیم ملی داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته (یکشنبه)‌ جلسه‌ای با حضور کادرفنی تیم ملی فوتسال و علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال برگزار شد. در این جلسه حاضران در مورد برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی فوتسال بحث کردند. قبل از آغاز این جلسه نیز جایزه علی اصغر حسن‌زاده که پیش از این به عنوان مرد سال فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روز گذشته (یکشنبه)‌ جلسه‌ای با حضور کادرفنی تیم ملی فوتسال و علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال برگزار شد. در این جلسه حاضران در مورد برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی فوتسال بحث کردند. قبل از آغاز این جلسه نیز جایزه علی اصغر حسن‌زاده که پیش از این به عنوان مرد سال فوتسال آسیا انتخاب شده بود به او اهدا شد.

محمد ناظم‌الشریعه در خصوص مسائل مطرح شده در این جلسه گفت:‌ در مورد برنامه‌ای که از قبل برای تیم‌ ملی و همچنین تاریخ شروع مسابقات لیگ برتر داده بودم صحبت و در نهایت تصمیم‌گیری در این‌باره منوط به برگزاری جلسه کمیته فنی شد. تلاش می‌کنیم برنامه مدونی برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیا داشته باشیم.

وی درباره مراسم اهدای جایزه بهترین بازیکن سال آسیا به علی اصغر حسن‌زاده، تصریح کرد: حسن‌زاده قطعاً لیاقت کسب این عنوان را داشت. او یکی از برترین بازیکنان چند سال اخیر ایران است. در کشورمان بازیکنان خوبی داریم اما حسن‌زاده همواره در سطح بالایی حضور داشته و نشان داده که بازیکنی حرفه‌ای است. به نظرم انتخاب او به عنوان مرد سال فوتسال آسیا کاملاً‌ درست بود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: بهترین تیم،‌ بهترین بازیکن و رئیس کمیته فوتسال آسیا از ایران است و باید برای این رشته بیشتر وقت بگذاریم. امیدوارم انتخاب حسن‌زاده به عنوان بهترین بازیکن آسیا تلنگری باشد برای مسئولان تا توجه بیشتری به فوتسال کنند.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که آیا در جلسه‌ای که با کفاشیان داشته در مورد پرداخت پاداش‌های بازیکنان تیم ملی فوتسال هم صحبت کرده است، گفت: بله در این جلسه در این مورد هم صحبت و قرار شد در چند روز آینده این پاداش به بازیکنان پرداخت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.