کد خبر : 92990
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1396 - 12:31
دسته‌بندی نشده
-

داستان بقاء آذرخش مثل موفقیت ناظم‌الشریعه بود/ هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام

داستان بقاء آذرخش مثل موفقیت ناظم‌الشریعه بود/ هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام
ملي‌پوش سابق آذرخش گفت: داستان بقاء آذرخش هرمزگان در ليگ‌برتر چيزي شبيه به موفقيت محمد ناظم‌الشريعه در جام‌جهاني 2016 كلمبيا بود.

مصطفی طیبی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: فصل بسیار پرتلاطمی را پشت‌سر گذاشتیم و شکر خدا در نهایت هم نتیجه‌ای حاصل شد که دل هزاران هوادار خونگرم بندری را شاد کرد هر چند که شایسته آنها مقامی در بالای جدول است اما با توجه به شرایط و اتفاقات تا همین قدر میسر شد.

وی افزود: ما فصلی را           پشت‌سر گذاشتیم که همه دنبال زمین خوردن تیم آذرخش بودند و هیچکس چشم دیدن موفقیتش را نداشت اما در نهایت موفق شدیم و این چیزی شبیه به موفقیت ناظم‌الشریعه با تیم‌ملی بود که همه منتظر زمین خوردن او بودند اما خدا نخواست و بهترین نتیجه تاریخ را در کلمبیا گرفت.

بازیکن تیم فوتسال آذرخش بندرعباس که از کلیدی‌ترین بازیکنان تیمش برای ماندن در لیگ‌برتر بود، تاکید کرد: اینطور نبود که ماندن تیم وابسته به یک بازیکن باشد بلکه همه زحمت کشیدند چه کادر فنی و در راس آن آقای روزپیکر و چه بازیکنانی که آنچه در چنته داشتند گذاشتند و هوادارانی که به تیم انرژی دادند.

طیبی در خاتمه در خصوص برنامه خود برای فصل آینده خاطرنشان کرد: هنوز تصمیمی نگرفته‌ام اما قطعا از هفته آینده به پیشنهاداتی که دارم فکر خواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.