کد خبر : 93009
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1396 - 16:06
-

ترابیان: تیم ملی ب فوتسال به مسابقات داخل سالن ترکمنستان می‌رود

ترابیان: تیم ملی ب فوتسال به مسابقات داخل سالن ترکمنستان می‌رود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نخستین جلسه کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی در سال ۹۶ صبح امروز (سه‌شنبه) به ریاست عباس ترابیان و تمامی اعضا در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار شد. عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی در ابتدا گفت:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نخستین جلسه کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی در سال ۹۶ صبح امروز (سه‌شنبه) به ریاست عباس ترابیان و تمامی اعضا در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی در ابتدا گفت: در این نشست از دکتر لیلا صوفی‌زاده، نایب رئیس امور بانوان و فروزان سلیمانی، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان دعوت کردیم تا درباره برنامه‌های آینده تیم ملی فوتسال بانوان توضیحاتی را به اعضا ارائه دهند.

وی تصریح کرد: در همین راستا مقرر شد تیم ملی فوتسال بانوان جهت آمادگی برای رقابت‌های داخل سالن آسیا که از ۲۵ شهریور ماه تا سوم مهر ماه در ترکمنستان برگزار می‌شود، آمادگی و هماهنگی‌های لازم را فراهم کند.

ترابیان در ادامه اظهار داشت: در این نشست در مورد سه محور اساسی تحت عنوان شرح وظایف کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی بحث و بررسی و مقرر شد این کمیته در ارتباط با تعیین کادر فنی کلیه تیم‌های ملی فوتسال و فوتبال ساحلی در رده‌های آقایان و بانوان فعال باشد. همچنین کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی باید نظارت اکید بر انجام و برگزاری اردوهای مورد نظر تیم‌های ملی به شکل جدی داشته باشد. ضمناً در خصوص اردوها و مسابقات برون مرزی تیم‌های ملی، نظر خود را به عالی‌ترین مقام فدراسیون اعلام کند.

رئیس کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی درباره برگزاری مسابقات لیگ کشوری افزود: با توجه به اینکه بازیکنان تیم‌های ملی در بستر باشگاه‌ها پرورش می‌یابند، مقرر شد کمیته فنی فوتسال و فوتبال ساحلی بر چگونگی عملکرد و اضافه و کم شدن تیم‌ها در رقابت‌ها نظارت مشورتی داشته باشد.

وی در ادامه در خصوص برنامه‌های تیم ملی فوتسال گفت: محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در این نشست حضور داشت و پیرامون عملکرد و برنامه‌های تیم ملی مطالبی را عنوان کرد. برهمین اساس مصوب شد تیم ملی «ب» فوتسال جهت شرکت در مسابقات داخل سالن ۲۰۱۷ آسیا – ترکمنستان تشکیل شود و تدارکات لازم برای این مسابقات از قبیل آماده‌سازی بازیکنان جوان فراهم شود.

ترابیان در پایان خاطر نشان کرد: مقرر شد تیم ملی فوتسال برای آمادگی و هماهنگی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که بهمن ماه ۹۶ برگزار می‌شود، اردوهای مناسبی در ماه مبارک رمضان داشته باشد.

این جلسه با حضور عباس ترابیان، محمدرضا ساکت، ناصر صالح، مصطفی عمادی، سیدمهدی ابطحی و پروین رمضانی برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.