کد خبر : 93011
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 فروردین 1396 - 18:06
-

ناظم الشریعه:درباره جوانگرایی در فوتسال صحبت‌های خوبی انجام شد

ناظم الشریعه:درباره جوانگرایی در فوتسال صحبت‌های خوبی انجام شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه گفت: امروز اولین جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال در سال ۹۶ با حضور ساکت مدیر تیم‌های ملی و اعضای کمیته فنی فوتسال امروز در کمیته فنی فوتسال برگزار شد. ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: در این جلسه در ابتدا در مورد شروع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه گفت: امروز اولین جلسه کمیته فنی و توسعه فوتسال در سال ۹۶ با حضور ساکت مدیر تیم‌های ملی و اعضای کمیته فنی فوتسال امروز در کمیته فنی فوتسال برگزار شد.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: در این جلسه در ابتدا در مورد شروع و پایان لیگ فوتسال بحث شد و درباره جوانگرایی در تیم ملی فوتسال صحبت‌هایی شد که همگی با شرایط به وجود آمده در مورد جوانگرایی در تیم ملی موافقت خود را اعلام کردند. همچنین مقرر شد که ما در بازی‌های آسیایی ترکمنستان که در شهریور ماه برگزار می‌شود از جوانان تیم ملی استفاده کنیم.

وی افزود: اولین هدف در تیم ملی باید بحث جوانگرایی باشد که انشالله بتوانیم این جوانان را برای مسابقات جام جهانی ۲۰۲۰ آماده کنیم. همچنین صحبت‌هایی هم در رابطه با تیم ملی امید و تیم ملی فوتسال بانوان انجام شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.