کد خبر : 93056
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 15:16
-

شمسایی: نمی‌خواهیم زمان آماده‌سازی قبل از آغاز فصل را از دست دهیم/ هر کس شمسایی را می‌خواهد باید سر میز مذاکره بنشیند

شمسایی: نمی‌خواهیم زمان آماده‌سازی قبل از آغاز فصل را از دست دهیم/ هر کس شمسایی را می‌خواهد باید سر میز مذاکره بنشیند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره شرایط تیم تاسیسات دریایی برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: بودجه تیم تاسیسات باید مشخص شود تا هیئت مدیره بتواند برای فصل جدید مسابقات تصمیم گیری کند. نمی خواهیم مانند سال گذشته زمان آماده سازی قبل از آغاز فصل را از

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی درباره شرایط تیم تاسیسات دریایی برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال گفت: بودجه تیم تاسیسات باید مشخص شود تا هیئت مدیره بتواند برای فصل جدید مسابقات تصمیم گیری کند. نمی خواهیم مانند سال گذشته زمان آماده سازی قبل از آغاز فصل را از دست ندهیم. ضمن آنکه برای واگذاری امتیاز تیم فوتسال تاسیسات دریایی تا امروز صحبتی نشنیده‌ام.

وی در خصوص قراردادش برای رقابت های امسال لیگ برتر فوتسال افزود: قراردادی ندارم و در این مورد هم باید منتظر تامین بودجه باشیم.

سرمربی فصل قبل تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مورد شایعاتی مبنی بر حضورش در تیم گیتی پسند اصفهان گفت: مدیرعامل گیتی پسند چند گزینه برای هدایت تیمش در نظر دارد. همیشه معتقدم اگر قرار است اتفاقی بیافتد، تماس تلفنی مفهومی ندارد. اگر تیمی “وحید شمسایی” را بخواهد باید بر سر میزه مذاکره بنشیند و آن زمان برنامه ها اعلام شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی تلفنی در شان من نیست و من هیچ گاه این کار را نخواهم کرد. سعی می‌کنم آنچه به صلاح است را انجام دهم. برای انتخاب تیم عجله نمی‌کنم و خیلی صبور هستم.

شمسایی درباره وضعیت تیم‌ها در لیگ‌برتر فوتسال گفت: باشگاه‌های مدعی اگر بخواهند بالانشین جدول رده بندی لیگ باشند باید از دهم اردیبهشت فعالیت خود را آغاز کنند و به خوبی در فصل بدنسازی و آمادگی حاضر شوند.

وی افزود: انتظار داریم بعد از سومی ایران در رقابت های جام جهانی اتفاقات بهتری برای فوتسال ایران رخ دهد و باشگاه ها مصمم تر و قوی تر فعالیت کنند. تیم دبیری که سال ها در فوتسال هزینه کرده است، امروز حرفی از این تیم نیست، تاسیسات دریایی هم منتظر بودجه است و گیتی پسند که نماینده فوتسال ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا است، همچون تیم های دیگر عجله ای برای آماده سازی ندارد. آهسته کارش را پیش می برد. امیدوارم اتفاقی که سال گذشته برای تیم تاسیسات رخ دهد این بار تکرار نشود چون ما زمان لازم برای آماده سازی تیم را از دست دادیم.

سرمربی فصل قبل تاسیسات دریایی با اشاره به اینکه اکثر بازیکنان و مربیان فوتسال بلاتکیلف هستند و تعداد محدودی با تیم های خود قرارداد دارند و وضعیت‌شان مشخص است، گفت: این موضوع از همه چیز برای جامعه فوتسال ناراحت کننده است. برای مثال لیگ برتر فوتبال امسال هنوز به پایان نرسیده، پرسپولیسی ها با پنج بازیکن برای فصل جدید مذاکره کرده اند در حالیکه در فوتسال همه بلاتکلیف هستند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

گيتى قهرمان پنجشنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۰۱

دادیم میز بسازند هر وقت حاضر شد بهت زنگ میزنیم!!!خخخخ???