کد خبر : 93050
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 15:12
-

حلاجی: شمسایی گزینه اصلی تاسیسات است/ شایعه واگذاری امتیاز مطرح نیست

حلاجی: شمسایی گزینه اصلی تاسیسات است/ شایعه واگذاری امتیاز مطرح نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید حلاجی درباره تکلیف تیم فوتسال تاسیسات دریایی در لیگ برتر گفت: متاسفانه هنوز خبری از نشست هیئت مدیره برای تعیین بودجه و حضور در لیگ برتر فوتسال امسال نشده است و شایعه واگذاری امتیاز تیم هم مطرح نیست. سال قبل هم هفته دوم اردیبهشت جلسه هیئت مدیره برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مجید حلاجی درباره تکلیف تیم فوتسال تاسیسات دریایی در لیگ برتر گفت: متاسفانه هنوز خبری از نشست هیئت مدیره برای تعیین بودجه و حضور در لیگ برتر فوتسال امسال نشده است و شایعه واگذاری امتیاز تیم هم مطرح نیست. سال قبل هم هفته دوم اردیبهشت جلسه هیئت مدیره برای تامین بودجه برگزار شد.

حلاجی در پاسخ به اینکه این تاخیر شاید مانند سال گذشته باعث نتیجه نگرفتن تیم تاسیسات شود، افزود: نتیجه نگرفتن ما در سال گذشته عوامل متعددی داشت و تاخیر در بستن تیم تاثیر زیادی نداشت.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی گفت: هنوز تکلیف تیمی مشخص نیست. امیدواریم که به زودی جلسه هیئت مدیره برای تعیین بودجه امسال برگزار شود تا نگرانی های اعضای تیم برطرف شود.

وی در خصوص سرمربی این فصل تیم تاسیسات افزود: گزینه اصلی ما وحید شمسایی است و همچنان با هم در تماس هستیم. با مشخص شدن بودجه مذاکره می کنیم.

حلاجی در خصوص شایعاتی مبنی بر مذاکره شمسایی با تیم گیتی‌پسند گفت: شمسایی دلش با ما است و امیدوارم بتوانیم همچون سال های گذشته با هم همکاری کنیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.