کد خبر : 93035
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 فروردین 1396 - 12:32
-

مخالفت کمیته فنی با درخواست سرمربی تیم ملی فوتسال ایران/اردوی امارات و ارمنستان لغو شد

مخالفت کمیته فنی با درخواست سرمربی تیم ملی فوتسال ایران/اردوی امارات و ارمنستان لغو شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره برگزاری جلسه روز گذشته کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: بعد از تغییراتی که در کمیته فنی ایجاد شد، این جلسه را برگزار کردیم تا معارفه ای داشته باشیم. البته بعضی از اعضا به خاطر سفر، در این جلسه غایب بودند. وی افزود: در این جلسه در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره برگزاری جلسه روز گذشته کمیته فنی و توسعه فوتسال گفت: بعد از تغییراتی که در کمیته فنی ایجاد شد، این جلسه را برگزار کردیم تا معارفه ای داشته باشیم. البته بعضی از اعضا به خاطر سفر، در این جلسه غایب بودند.

وی افزود: در این جلسه در گزارشی به برنامه های تیم زیر ۲۰ سال و اهمیت برنامه های این تیم پرداختیم و اینکه تیم ایران دو هدف را دنبال می کند. اول قهرمانی یا نایب قهرمانی در اولین دوره مسابقات آسیایی و سپس بحث کسب سهمیه المپیک جوانان در سال ۲۰۱۸. همچنین مقرر شد تا اقداماتی درباره انتخاب یک مدیر فنی برای تیم فوتسال بانوان صورت بگیرد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره حضور سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در این جلسه هم خاطرنشان کرد: آقای ناظم الشریعه دو درخواست داشت. اول اینکه با تیم دوم ملی در مسابقات داخل سالن آسیایی ترکمنستان حضور یابد که این درخواست پذیرفته و تصویب شد تا کارهای مربوطه صورت بگیرد. درخواست دوم مربوط به آماده سازی تیم ملی فوتسال در ماه مبارک رمضان در یکی از دو کشور امارات و ارمنستان بود.

ترابیان ادامه داد: با این حال امکان برگزاری کمپ تمرینی در این دو کشور میسر نیست چرا که ما باید به کشوری برویم که امکان بازی با تیم ملی آن کشور را داشته باشیم. نه امارات و نه ارمنستان در فوتسال قدرتمند و حریف قابلی نیستند. در نهایت مقرر شد کمیته فنی در این رابطه بررسی های لازم را صورت بدهد و یک کشور مناسب را برای تیم ملی انتخاب کند.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال درباره احتمال لغو سفر تیم زیر ۲۰ سال فوتسال به ازبکستان هم گفت: من در جلسه روز گذشته با آقای محمدرضا ساکت صحبت کردم و قرار شد ایشان هم با رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه در این رابطه جلسه داشته باشد. به نظرم گذشتن از بازی تدارکاتی با ازبکستان در آستانه مسابقات آسیایی عقلانی نیست و باید از این فرصت خوب استفاده کنیم.

ترابیان در پایان تاکید کرد: یک بحث دیگر در جلسه روز گذشته این بود که هیچکدام از اعضای کادر فنی تیم های ملی حق فعالیت در باشگاه ها را ندارند. آنها باید تکلیف خود را مشخص کنند که می خواهند در باشگاه ها کار کنند یا در تیم ملی.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.