کد خبر : 93085
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 12:10
-

جشن قهرمانی فوتسال بهتر از فوتبال

جشن قهرمانی فوتسال بهتر از فوتبال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درحالی که قهرمانی پرسپولیس از یک هفته پیش مشخص شده بود و سازمان لیگ هم تصمیم گرفته بود پس از پایان دیدار برابر پدیده جشن قهرمانی سرخپوشان را برگزار کند اما به نظر می رسد کمترین برنامه ریزی برای این مراسم صورت گرفته بود. قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ شانزدهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،درحالی که قهرمانی پرسپولیس از یک هفته پیش مشخص شده بود و سازمان لیگ هم تصمیم گرفته بود پس از پایان دیدار برابر پدیده جشن قهرمانی سرخپوشان را برگزار کند اما به نظر می رسد کمترین برنامه ریزی برای این مراسم صورت گرفته بود.

قهرمانی زودهنگام پرسپولیس در لیگ شانزدهم این فرصت را برای سازمان لیگ فراهم کرده بود که تدارک لازم برای مراسم جشن را از قبل ببیند تا روز بازی کمترین دغدغه را برای این جشن داشته باشد.

یکی از این موارد ساختن سکوی قهرمانی بود که طبیعتا باید از قبل آماده می شد اما در اقدامی عجیب تا دقایقی مانده به جشن قهرمانی سکو هنوز آماده نشده بود و کارگران زیادی در تلاش بودند تا این سکو را آماده کنند.

این درحالی بود که از یک هفته قبل مشخص بود این جشن باید برگزار شود و سازمان لیگ می توانست خیلی زودتر از روز بازی سکو را آماده کند.

یکی دیگر از مواردی که به هرج و مرج این بازی کمک کرد حضور افراد پرتعداد کنار زمین بود که بسیاری از آنها عملا کاری نداشتند و صرفا برای گرفتن عکس یادگاری کنار زمین حضور داشتند. ضمن اینکه برای برخی افراد کارت هایی صادر شده بود که از سوی سازمان لیگ بود و حضور این افراد هم هیچ کمکی به برگزاری مراسم نمی کرد.

با اینکه خبرنگاران برای پوشش این بازی کارت مخصوص در اختیار داشتند اما برای مراسم پایانی و جشن قهرمانی مشکلات زیادی داشتند و حتی برخی از آنها کتک هم خوردند تا بتوانند وظیفه شان را به درستی انجام دهند. مشخص نیست وقتی یک خبرنگار کارت سازمان لیگ را دارد و تنها می خواهد وظیفه اش را انجام بدهد چرا باید کتک بخورد و چرا باید با جروبحث و دعوا به تونل ورزشگاه و کنار زمین برود.

اما چندی پیش جشن قهرمانی تیم گیتی پسند در شرایطی برگزار شد که برخلاف پرسپولیس قهرمانی این تیم در روز آخر قطعی شد و مسئولان باشگاه با در اختیار گرفتن تمام مسئولیت های این جشن،مراسمی باشکوه را برگزار کردند.از فیلمبرداری با چند دوربین تا نحوه دریافت جام و نورافشانی و جشنی که گرفتند استانداردهای قابل قبولی داشت که در مقایسه با جشن اخیر پرسپولیس باید نمره قبولی را به فوتسال داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.