کد خبر : 93138
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 14:39
-

جنتی:شمس برنامه مکتوب خود را به ما داده است!/جاوید را نگه می‌داریم/هدف گیتی‌پسند قهرمانی در آسیاست

جنتی:شمس برنامه مکتوب خود را به ما داده است!/جاوید را نگه می‌داریم/هدف گیتی‌پسند قهرمانی در آسیاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی جنتی درباره انتخاب سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، عنوان کرد: هفته جاری سرمربی را مشخص کرده و بازیکنان طبق نظر وی با باشگاه قرارداد خواهند بست. تلاش ما این است تا قبل از بیستم اردیبهشت تمرین تیم را شروع کنیم. امسال تمرکز اصلی ما روی جام باشگاه های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی جنتی درباره انتخاب سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان، عنوان کرد: هفته جاری سرمربی را مشخص کرده و بازیکنان طبق نظر وی با باشگاه قرارداد خواهند بست. تلاش ما این است تا قبل از بیستم اردیبهشت تمرین تیم را شروع کنیم. امسال تمرکز اصلی ما روی جام باشگاه های آسیا است تا بتوانیم به عنوان نماینده ایران نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی افزود: در جلسه‌ای که امشب با هیات مدیره باشگاه داریم، در مورد بودجه صحبت خواهیم کرد. از چند مربی برنامه گرفتیم. همچنین دو مربی خارجی مد نظرمان بود که با آنها به توافق نرسیدیم. با پنج گزینه داخلی وارد مذاکره شدیم و ابتدا باید بحث بودجه مشخص شود چون امسال گیتی‌پسند در لیگ ایران و جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت و سال حساسی را پیش رو داریم. همچنین برخی از بازیکنان قراردادشان به پایان رسیده و برای مشخص شدن تکلیف آنها باید سرمربی مشخص شود.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان همچنین در مورد مذاکره با علی افضل با وجود اختلاف شدیدی که در گذشته با او داشت، توضیح داد: مشکل خاصی نبوده و در زمینه حرفه‌ای‌گری اگر بخواهیم بحث کنیم، وی دو سال با باشگاه مس قرارداد داشته و برای این تیم تلاش کرده است. به هر حال در این میان در شرایط مسابقه، مصاحبه و صحبت هم زیاد مطرح می‌شود اما هر کسی که حرفه ای باشد در پست خودش تلاش می‌کند. بنابراین اگر هیئت مدیره با حضور افضل موافقت کند، او کار خودش را کرده و مطمئن باشید اگر مخالفش بودم و با او مشکل داشتم، الان جزو گزینه های ما نبود. ما از افضل برنامه گرفته ایم و ظرف یکی دو روز آینده هیئت مدیره به نتیجه می رسد. مدیرعامل نیز مجری مصوبات هیئت مدیره است.

جنتی همچنین در مورد اینکه گفته می‌شود برخی بازیکنان از جمله حسن زاده، اسماعیل پور و عالیقدر برای نیامدن افضل باند تشکیل داده و لابی کرده اند، گفت: اصلا چنین صحبتی نیست چون بازیکنان خودشان حرفه‌ای هستند و باشگاه هم در این مورد حرفه‌ای فکر می‌کند. مطمئن باشید باشگاه با آنها صحبت نکرده و آنها هم در این مورد هیچ اظهار نظری نداشتند. اغلب مربیانی که از آنها برنامه گرفته ایم روی بازیکنان پارسال نظر دارند. ضمن اینکه ما امسال بیشتر از چهار سهمیه نمی توانیم جذب کنیم.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود یکی از گزینه‌ها اعلام کرده حاضر است مجانی برای گیتی‌پسند کار کند، خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد چون نه باشگاه احتیاجی به قرارداد مجانی دارد و نه مربی‌ای حاضر به چنین همکاری می شود.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند اصفهان همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا حسن شمس نیز در بین گزینه‌های گیتی‌پسند وجود دارد گفت: بله از حسین شمس هم برنامه خواسته‌ایم و او نیز برنامه‌اش را به صورت مکتوب تحویل باشگاه داده است. به هر حال او از پیشکسوتان فوتسال بوده و تجارب زیادی هم دارد. به همین دلیل جزو گزینه های خوب ماست. مربیانی که با آنها مذاکره کرده‌ایم مثل لک، افضل و شمس سابقه آسیایی دارند اما در انتخاب مربی باید به این موضوع هم دقت کنیم که تیم ۶-۷ ملی‌پوش دارد و باید مربی بتواند آنها را مدیریت کند.

جنتی در مورد کنار گذاشتن جاوید از تیم و حاشیه‌هایی که به دنبال آن به وجود آمد، توضیح داد: زمانی که بنده رئیس هیئت مدیره بودم، هیچ‌گاه در انتخاب بازیکن و کوچ کردن تیم دخالتی نداشتم و همه مسائل را به عهده سرمربی گذاشتم؛ امسال هم این کار را خواهیم کرد. در مورد مهدی جاوید باید بگویم برخوردی با رضا لک در بازی با مس پیدا کرد. نظر لک این بود او بازی بعدی مقابل دبیری به میدان نرود. خودش هم مرخصی دو روزه گرفته بود اما یکباره مصاحبه کرد و گفت از گیتی‌پسند خداحافظی می کنم. با این حال خودم از نظر فنی و اخلاقی قبولش دارم و سال گذشته تنها به سرمربی احترام گذاشتیم. امثال اگر حتی لک هم سرمربی تیم شود، جاوید گزینه ماست و برای تمدید قرارداد با او مذاکره خواهیم کرد چون مشکلی بین ما نیست و سرمربی این تشخیص را داده که کنارش بگذارد. خود مهدی هم مهاجم خوبی است و هم شخصاً دوستش دارم.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند همچنین با بیان این مطلب که انتظار حمایت از مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال را دارد، عنوان کرد: گیتی پسند، نماینده ایران در جام باشگاه آسیاست و امیدوارم در زمان‌بندی لیگ به ما کمک کنند. به لحاظ سخت‌افزاری و برنامه‌ریزی از آنها انتظار همراهی داریم چون نماینده ایران در بازی‌های آسیایی هستیم و به دنبال دفاع از حقانیت فوتسال ایرانیم. از همین رو نامه ای را به کمیته فوتسال ارسال کردیم و گفتیم برنامه‌ریزی را طوری انجام دهید تا گیتی‌پسند با آمادگی بهتری در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند. فعلاً نظرشان این بود لیگ را از ۶ تیر استارت بزنند؛ چون تیم ملی هم برنامه‌ریزی خاص خودش را دارد. در هر حال باید با این شرایط ساخت و فکر نمی‌کنم بتوانیم کاری کنیم. از طرفی نگرانی این را داریم که چند هفته اول لیگ بازی‌های سختی داشته باشیم و مصدومیتی پیش‌بیاید. از آن طرف مشخص نیست بازی ما در لیگ بعد از جام باشگاهای آسیا چه تاریخی خواهد بود.

جنتی در پایان با بیان اینکه نماینده‌ای از باشگاه گیتی پسند برای شرکت در مراسم قرعه کشی جام باشگاه آسیا به ویتنام خواهد رفت، به ایسنا گفت: نگران اینکه در سید دو قرار گرفته‌ایم نیستیم. به این مسائل فکر نمی‌کنیم چون تیمی که داعیه قهرمانی دارد نباید نگران چنین مسائلی باشد. ما با قدرت در مسابقات شرکت خواهیم کرد و هدف ما تنها قهرمانی است.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 13 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶

خب پس الان فهمیدیم که رضا لک بای بای.

نام ... شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱

شمس سرمربی بشه هر بازی سالن راپر میکنیم از تماشاچی بلیط فروشی هم بکنید درآمدزایی بشه به عشق گیتی وشمس میام وتشویق .آقای جنتی شما خیلی مدیر لایقی هستی

نام ... شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

فقط با وجود افضل سالن پر میشه و قهرمان میشیم
با وجود اقای شمس نه در اسیا نتیجه میگیریم توی لیگ هم هفته پنجم باید سرمربی رو عوض کنیم شک نکنین

نام ... شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

امیر على تویى بابا؟خخخخخخخ

نام ... شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

ماشالله افضل و اخلاق خوبش یادش بخیر بازى گیتى و مس و حرکات…..واقعأ قحط الرجاله یکم بفکر شخصیت و اخلاق باشین

نام ... شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴

اقای جنتی امثال باید شمس مدیر فنی باشه و علی افضل سرمربی
کاری که الان دنبالش هستیند و اقای شمس قیمت را بالا گفته ولی اگه این طوری بشه عالیه

نام شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹

سلام حاج آقا شما که هییت مدیرتون اصلا ورزشی نیستن حرف اول و آخرو خود شما و عراقی زاده میزنید
پس لطفا درک کنید که لک تمام تلاش خودشو کرده و با این تیم کهکشانی کاری نتونست انجام بده وقتی تو لیگ خودمون اینجوری نتیجه گرفت در نیم فصل دوم چه جوری میخواد تو آسیا نتیجه بگیره

نام ... شنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶

انصافا بهتر از افضل نداریم

علی یکشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

داریم.حسین افضلی

علی یکشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۲۵

شمس هم چهره ملی و هم بین المللی است.احسنت به انتخابتان آقای جنتی. من چند ساله سالن نمیام برای دیدن مسابقات فوتسال اما اگر شمس مربی بشه همه بازیهای گیتی را میام

نام ... یکشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱:۲۸

خجالت بکشید اخه شمس با چه رزومه بلشگاهی دانشگاه آزاد لیگ یک افتاد با سرمربگیری ایشان ضمنا حسین شمس و گیتی پسند یک افتضاح تاریخی با هم دارند سال ۹۰ که هنوز از اذهان خانواده فوتسال پاک نشده است

نام ... یکشنبه , ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به فکر همه چیز هستید به غیر از پرداخت بدهی هایتان
باز هم خرجهای کلان و قراردادهای بالا با بعضی و عدم پرداخت پول بقیه

نام ... دوشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۱۴

اگه با افضل مشکل داشتم با او مذاکره نمیکردم
این جمله من را یاد جمله ایشان در جریان مسایل تبانی انداخت
اگر قرار بوده تبانی باشه باید کسی پول داده باشه که من ندادم!