کد خبر : 93150
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 - 11:29
-

منصوری:کفاشیان راه افتخاری را می‌رود/دنبال برنامه ۴ ساله در فوتسال هستیم

منصوری:کفاشیان راه افتخاری را می‌رود/دنبال برنامه ۴ ساله در فوتسال هستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری درباره شروع لیگ برتر فوتسال از  ششم تیرماه و دستور علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال برای آغاز لیگ در این تاریخ، گفت: مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ این بود که لیگ نیمه اول تیرماه شروع شود. ظاهرا آقای کفاشیان دستور داده مسابقات از روز ششم شروع شود. بعضی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کریم منصوری درباره شروع لیگ برتر فوتسال از  ششم تیرماه و دستور علی کفاشیان سرپرست کمیته فوتسال برای آغاز لیگ در این تاریخ، گفت: مصوبه هیات رئیسه سازمان لیگ این بود که لیگ نیمه اول تیرماه شروع شود. ظاهرا آقای کفاشیان دستور داده مسابقات از روز ششم شروع شود. بعضی از باشگاه ها اعتراض داشتند و می گفتند مسابقات دیرتر شروع شود ولی به هر حال بین هفتم و پانزدهم تیرماه تفاوت زیادی نیست.

وی افزود: یک مقدار نگرانی بابت بدنسازی تیم ها در ماه رمضان وجود داشت ولی امسال، تقویم فوتسال شلوغ است و نمی توان مسابقات لیگ را دیرتر آغاز کرد.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال درباره تفاوت دوران کاری علی کفاشیان در کمیته فوتسال با سیدرضا افتخاری رئیس سابق گفت: باید بگویم فوتسال بر خلاف فوتبال، سیستماتیک حرکت می کند و تفاوتی ندارد چه کسی رئیس باشد. کفاشیان همان مسیر افتخاری را می رود. ما سال گذشته نتایج خوبی در فوتسال گرفتیم از جمله قهرمانی در آسیا و عنوان سومی جام جهانی. از زمانی که کفاشیان امده دوران طلایی فوتسال بوده است. یکسری حاشیه ها هم وجود داشته که از دست رئیس کمیته فوتسال خارج است.

منصوری یادآور شد: دنبال این هستیم که در فوتسال برنامه های چهار ساله تدوین کنیم. فیفا هم می خواهد برنامه هایش را ۴ ساله ببندد و «فیفا دی» هایش را اعلام کند. به هر حال ما در رده های سنی مختلف و در تمامی بخش ها، ۱۱ تا ۱۲ دوره مسابقه برگزار می کنیم و این نکته قابل توجهی است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.