کد خبر : 93256
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 11:56
-

افشاگری جنتی درباره تبانی گیتی پسند در سال ۹۰/ بازیکنان پشت پرده تبانی بودند!

افشاگری جنتی درباره تبانی گیتی پسند در سال ۹۰/ بازیکنان پشت پرده تبانی بودند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گیتی‌پسندی‌ها در جشن قهرمانی لیگ ۹۵ با پیراهن‌هایی حاضر شدند که روی آن به تعداد قهرمانی‌های این باشگاه اشاره شده و همچنین از سه ستاره به معنی سه قهرمانی استفاده کرده بودند. با وجود اینکه پنج سال از ماجرای تبانی لیگ ۱۳۹۵ می‌گذرد، اما گیتی‌پسندی‌ها همچنان این موضوع را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، گیتی‌پسندی‌ها در جشن قهرمانی لیگ ۹۵ با پیراهن‌هایی حاضر شدند که روی آن به تعداد قهرمانی‌های این باشگاه اشاره شده و همچنین از سه ستاره به معنی سه قهرمانی استفاده کرده بودند. با وجود اینکه پنج سال از ماجرای تبانی لیگ ۱۳۹۵ می‌گذرد، اما گیتی‌پسندی‌ها همچنان این موضوع را نپذیرفته و قهرمانی آن سال را متعلق به خود می‌دانند.

علیرضا جنتی درباره درج سه ستاره روی پیراهن‌های گیتی پسند توضیح داد: ستاره هایی که روی پیراهن درج شده بود، تعداد قهرمانی های گیتی پسند را نشان می داد. البته من از روابط عمومی باشگاه به دلیل درج ستاره قهرمانی‌های ایران و آسیا ایراد گرفتم و معتقدم تنها باید قهرمانی‌های لیگ ایران درج می شد.

مدیرعامل باشگاه گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان قهرمانی سال ۹۰ که تبانی در آن محرز شده را قبول دارد، گفت: هنوز معتقدم گیتی‌پسند با سلامت کامل قهرمان شده بود. به هر حال ۵-۶ سال از این ماجرا گذشته و اگر بخواهیم پرونده‌اش را باز کنیم باید خیلی حرف‌ها بزنیم. در آن سال فقط قضیه یک تیم مطرح نبود و اگر موشکافانه بررسی شود، متوجه خواهید شد که برخی بازیکنان، پشت آن وجود داشتند. ضمن اینکه در بازی فولاد ماهان و منصوری قرچک هم تبانی شده بود. اگر در آن بازی اتفاقات مشکوک نمی‌افتاد، در بازی ما هم شائبه ایجاد نمی‌شد.

جنتی با بیان اینکه باشگاه گیتی‌پسند در تبانی با پرسپولیس هیچ هزینه‌ای نکرد، افزود: باشگاه در آن ماجرا هیچ کاره بود. ارتباطی بین بازیکنان به وجود آمد و خودشان پشت پرده ماجرا بودند. همه چیز در فیلم بازی و حواشی آن مشخص است. به هر حال این قضیه در سال‌های اول تیمداری گیتی‌پسند اتفاق افتاد و ما به برخی مسائل احاطه نداشتیم. اگر قرار بود خودم برای تبانی هزینه کنم، دیگر به ورزشگاه نمی‌رفتم و در خانه می نشستم و قهرمانی تیمم را می دیدم. من در روز بازی استرس زیادی داشتم و این نشان می‌دهد از اتفاقات پشت پرده اطلاعی نداشتم.

علیرضا جنتی در حالی بعد از گذشت پنج سال از پشت پرده تبانی گیتی پسند و پرسپولیس صحبت می‌کند که همان روزها برخی از بازیکنان پرسپولیس از وعده یکی از بازیکنان مطرح گیتی پسند به آنها خبر داده بود اما در حکم کمیته انضباطی جریمه‌ای برای این بازیکن مطرح در نظر گرفته نشد.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

اره بابا پرداخت هزینه سفر و اسکان و غذای تیم پرسپولیس همینطوری انجام شد؟

نام ... چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

پرداخت پاداش برد به بعضی بازیکنان منصوری در سال بعد مثل کشاورز و طاهری برای بردن قم الکی بود

نام ... چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

داداش مصدومیت ناگهانی و بی دلیل گلر مشهد در بازی گیتی و مشهد در سالن مشهد به واسطه دوستی با آقای بیغم و تعویض اجباری و حضور گلر سوم و ناگهان خوردن گلهای پیاپی الکی بوده؟!

نام ... چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱

مهمتر از همه پرداخت نقد صد میلیون تومان به واسطه بزرگ انهم بدون صدور چک یا کارت به کارت یا واریز به حساب بود که توانستند هیچ سند جرمی باقی نگذارند و کارشان را با موفقیت انجام دهند

نام ... چهارشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

داوری عجیب و غریب آقای سهرابی در بازی با حفاری هم اصلا عجیب نبود!

علی پنجشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷

اون سال تبانی سرمربی گیتی پسند کی بود؟؟

محمود جمعه , ۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱

سلطان تبانی داش علی افضل