کد خبر : 93299
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 - 14:11
دسته‌بندی نشده
-

صانعی از استعفا منصرف شد/ استارت دوباره امیدها از شنبه

صانعی از استعفا منصرف شد/ استارت دوباره امیدها از شنبه
سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال گفت: من خاک خورده فوتسال هستم و برای بهتر شدن فوتسال ایران هر چه در توانم باشد انجام می‌دهم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی صانعی در مورد اسامی دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال گفت: دیروز اتفاقاتی درباره لغو اردوی تدارکاتی به ازبکستان افتاد، اما کار ما که تمام نشده، مخصوصاً برای من و کادر فنی. وقتی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شدم، وظیفه دارم تا آخر کار خود را ادامه دهم و از عنوان فوتسال ایران در آسیا دفاع کنم.

وی همچنین گفت: از روز شنبه مجدداً تمرینات خود را در کمپ تیم‌های ملی شروع می‌‌کنیم و تمام سعی  و تلاش خود را می‌کنیم که تیم ملی موفق شود.

سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال همچنین درمورد اردوی تدارکاتی ازبکستان گفت: بالاخره اتفاقاتی افتاده و تمام شده، ما از الان باید به فکر آینده باشیم ولی فکر کنم اتفاقاتی که دیروز رخ داد برای تیم ملی فوتسال ما خوب بود. بعد از این اتفاق همه بچه‌ها و کادر فنی با هم هم‌قسم شدند که با قدرت هرچه بیشتر از نام و حیثیت فوتسال ایران در آسیا دفاع کنند و در این مسابقات سهمیه المپیک را کسب کنند.

صانعی همچنین در خصوص بحث استعفای خود گفت:‌ این موضوع دیگر تمام شده، من خاک‌خورده فوتسال هستم و هر کاری در توانم باشد، برای فوتسال ایران و جوانان تیم ملی انجام می‌دهم. از همین فوتسال است که به اینجا رسیدم و تا آخرین لحظه از نام و حیثیت فوتسال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنم.

وی همچنین درباره وضعیت اردوهای تدارکاتی تیم ملی گفت: نگاه کنید قبلاً، اصلاً تیم ملی سالن مناسبی برای تمرین نداشته است و کمپ تیم‌های ملی در اختیار ما نبود، اما با توجه به لغو سفر به ازبکستان، فدراسیون فوتبال، کمپ تیم‌های ملی را به ما داد که تمرینات خود را در آنجا انجام دهیم و این را می‌توان یک تصمیم خوب از سوی فدراسیون فوتبال دانست.

وی در پایان درخواستی از مسئولان فدراسیون داشت و گفت: با توجه به مشکلات موجود که این مشکلات در همه جا وجود دارد، باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم با قدرت هرچه بیشتر در بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک شرکت کنیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.

منبع: فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.